czwartek, 5 czerwca 2014

Wracam po dłuższej przerwie

 

Witajcie!




 
 
 
Kochane tak jak juz wiecie, byłam w Niemczech w pracy. Jednak kilka dni temu powróciłam do Polski i do Was.
Przepraszam za tą dość długą przerwę w notkach, ale postaram się to nadrobić.
W najbliższym czasie pojawi się kilka nowych notek. Będą recenzje i jeśli zechcecie pojawi się też post z Niemiec ze zdjęciami i moimi opiniami o tym kraju jak i o ludziach.
Dajcie więc znać o czym chciałybyście poczytać.
 
Nawet nie wiecie jak bardzo się stęskniłam za Wami i blogowaniem dla Was. Bardzo mi tego brakowało i cieszę się, że jestem już w kraju i mogę wrócić do Was:)
 
Mam sporo zaległości do nadrobienia oraz mnóstwo spraw do załatwienia więc na razie uciekam ale niedługo znów się przypomnę Wam:)
Dajcie znać, co u Was się działo przez ten czas, chętnie poczytam :)
 
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz