wtorek, 17 grudnia 2013

Eveline Młode Dłonie Odmładzający krem do rąk 8w1. Recenzja

 
 

Hej Kochane!

 
 
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku, który otrzymałam od Eveline.
A jest nim odmładzający krem do rąk

 
 
Opis:
 
Innowacyjna szwajcarska formuła, bogata w zaawansowane składniki aktywne o silnym działaniu odmładzającym, intensywnie nawilża, wygładza i regeneruje. Stymuluje odnowę komórkową, wzmacnia strukturę naskórka i opóźnia procesy starzenia.
Wyjątkowe połączenie biokwasu hialuronowego i UREA w jednej formule bioHyaluron Plus Complex™ intensywnie nawilża i wygładza. Olejek makadamia przyspiesza naturalną regenerację i odbudowę naskórka. Volufiline™ wspomaga proces zwiększenia objętości podskórnej tkanki tłuszczowej, wyraźnie napinając, ujędrniając i uelastyczniając skórę dłoni. Kombuchka™ przywraca optymalną gęstość skórze. Skutecznie liftinguje i wygładza. Ekstrakt z lukrecji rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
STWORZONY WE WSPÓŁPRACY Z DERMATOLOGIEM


Kompleksowe działanie 8 w 1:
1. Intensywnie odmładza.
2. Przeciwdziała oznakom starzenia.
3. Przyspiesza naturalne procesy regeneracji.
4. Długotrwale nawilża i wygładza.
5. Poprawia jędrność i elastyczność.
6. Rozjaśnia przebarwienia i wyrównuje koloryt.
7. Odżywia i wzmacnia paznokcie.
8. Koi i łagodzi podrażnienia.

Cena: 9.99zł

Pojemność: 75ml

Moja opinia: Przede wszystkim bardzo się cieszę, że dostałam ten krem. W okresie jesienno-zimowym używam bardzo dużo kremów do rąk więc fajnie, że dostałam go do przetestowania.
Produkt standardowo zamknięty jest w klasycznej tubce. Z otwarciem kosmetyku nie ma żadnych problemów, jednak zatrzask jest tak zrobiony, iż sam się nam nie otworzy np w torebce.
Szata graficzna jest przyjemna. Wszystkie informacje możemy znaleźć z tyłu opakowania.


 
Stosowałam ten produkt już bardzo długo i jestem z niego bardzo zadowolona. Krem szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na dłoniach. Zapach jest delikatny, kobiecy i długo utrzymuje się na dłoniach. Jeśli chodzi o wydajność również jestem zadowolona. Produkt na prawdę jest wydajny, wystarczy niewielka ilość aby nakemować dłonie.
 

 
 
Konsystencja jest dość rzadka ale nie sprawia to, że kodmetyk wylewa się nam z opakowania.
Natomiast jeśli chodzi o zapewnienia producenta, muszę się z nimi zgodzić. Chodzi tu o 8 właściwoście tego kosmetyku.
 
 
Zdecydowanie muszę się zgodzić z faktem, iż krem poprawia jędrność i elastyczność, długotrwale nawilża oraz koi i łagodzi podrażnienia.
Przebarwień na dłoniach nie mam więc nie jestem w stanie powiedzieć czy je rozjaśnia. Co do odżywienia i wzmocnienia paznokci też nie jestem za bardzo w stanie coś powiedzieć, ponieważ używam odżywki wzmacniającej z Eveline, o których pisałam TUTAJ. Pozostałych działań zapewnianych przez producenta nie zauważyła. Ale mimo to jestem bardzo zadowolona z tego kosmetyku i z pewnością zakupię go, gdy wykończę to opakowanie.
 
 
Miałyście może ten krem? Jak się u Was sprawdził? :)
Do następnego,
Aga:*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz