środa, 4 lutego 2015

Ulubieńcy 2014 roku #1 Kolorówka


Witajcie Kochane! 






Dzisiaj przyszła pora na moich ulubieńców 2014 roku. Podzieliłam je na dwie części aby post nie był za długi. Teraz przedstawię Wam kosmetyki kolorowe a jutro kosmetyki do pielęgnacji. 


1. Ulubiony podkład 

W 2014 roku najczęściej używałam podkładu Lirene City Matt w odcieniu 203 Jasny. Jest to mój ulubiony fluid już drugi rok. Czasem używam innych ale zawsze wracam do niego. Spisuje się u mnie idealnie. Więcej o nim pisałam TUTAJ 


2. Ulubiony puder 


Również od 2013 roku moim ulubionym pudrem jest puder transparentny z Rimmela Stay Matte w odcieniu 001 Transparent. Gdy tylko mi się skończy, biegnę do drogerii po kolejne opakowanie. Natomiast w 2014 roku poznałam puder z Synergen, który też bardzo polubiłam. Mój jest w odcieniu 04 Natural. Cały czas naprzemiennie używam tych dwóch kosmetyków i zawsze do nich wracam.


3. Ulubiony bronzer



Od dłuższego czasu już używam bronzera z Catrice Sun Glow w odcieniu 010 Light Bronze. Spisuje się u mnie bardzo dobrze i na razie nie szukam innego. Jest matowy, ma ciepły odcień brązu i nie wpada w pomarańcz. Trzeba jednak nauczyć się z nim współpracować, ponieważ można zrobić sobie nim krzywdę, gdyż jest bardzo napigmentowany.


4. Ulubiony róż



Moim ulubionym różem 2014 roku a właściwie końcówki roku jest róż dopasowujący się do pH naszej skóry z Essence. Róż pochodzi z edycji limitowanej Hello Autumn i jest w kolorze 01 Beauti FALL Red. W związku z tym, że róż ma delikatne drobinki rozświetlające, gdy go nakładam, rezygnuję już z rozświetlacza aby uniknąć zbyt dużego błysku.
Efekt jaki daje róż jest dość delikatny, lecz można stopniować i wtedy uzyskamy look bardziej wieczorowy.



5. Ulubiony rozświetlacz



Ulubionym rozświetlaczem jest kosmetyk z Essence, również z serii limitowanej Love Letters w odcieniu 01 Love Poem

Rozświetlacz daje delikatną taflę, która ładnie prezentuje się w świetle dziennym. Pięknie odbija się w słońcu. Trzyma się na twarzy przez cały dzień, nie migruje po policzkach. Szkoda tylko, że to seria limitowana i jak mi się skończy będę musiała poszukać czegoś innego.


6. Ulubiony kosmetyk do brwi



Zdecydowanie ulubionym kosmetykiem do brwi jest zestaw z Essence. Niestety również jest to seria limitowana. Zestaw także pochodzi z serii Hello Autumn. Jest w kolorze 02 Walk in the Park. Z tego zestawu używam jaśniejszego cienia. Jest on idealny do moich brwi. Ładnie je wypełnia i utrzymuje się cały dzień.


7. Ulubione cienie do powiek



w 2014 roku używałam paletki z Lovely Nude Make Up Kit, o której pisałam TUTAJ  Jest to zestaw cieni idealnych do makijaży dziennych jak i wieczorowych. Bardzo często do niej sięgam.



Natomiast pod koniec 2014 roku było głośno o paletkach cieni z My Secret więc postanowiłam sobie ją sprawić i nie żałuję. Paletka również zawiera neutralne kolory, którymi możemy stworzyć dzienne makijaże.


8. Ulubione kosmetyki do ust



Jeśli chodzi o pielęgnacje ust to używam masełek z Nivea. Towarzyszą mi wszędzie i jak do tej pory nie znalazłam nic lepszego. Natomiast jeśli chodzi o pomadki mam 4 ulubione.
Od lewej:
* Rimmel 070 Airy Fairy- kultowa już pomadka i chyba nie muszę nikomu ją przedstawiać
* Essence Longlasting 10 Cotton Candy- ładny, czysty różowy kolor
* Rimmel Lasting Finish Matte Lipstick by Kate Moss 101- bardzo jasny, cukierkowy odcień różu
* Kobo Fashion Colour 108 Fuchsia- dość intensywny odcień idealny na sezon wiosna/lato

Wszystkie te pomadki są bardzo wydajne, długo utrzymują się na ustach, zjadają się równomiernie.

9. Ulubiony tusz do rzęs



Rok 2014 był rokiem testów nowych tuszy do rzęs. Przetestowałam ich kilka jednak zawsze wracałam do bardzo taniego tuszu Lovely Curling Pump Up Mascara. O tym kosmetyku wspominałam już TUTAJ . Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam do poczytania na jego temat.

10. Ulubione perfumy



W okolicach września zakupiłam nowe perfumy, które stały się moimi ulubionymi. Jednak staram się je oszczędzać i używam je tylko na specjalne okazje.
A mowa tutaj o Versace Bright Crystal oraz Gabriela Sabatini Ocean Sun.
Są to zapachy raczej wiosenno-letnie. Jednak ja na imprezę sylwestrową i w czasie pobytu w Zakopanem używałam je naprzemiennie. Teraz na co dzień używam C-Thru.



11. Kosmetyk do zadań specjalnych



Kosmetykiem, który często mnie ratował jest kremowy kamuflaż z Catrice w odcieniu 010 Ivory.
Ma bardzo dobre krycie. Świetnie współgra z podkładami jakie używam. Nie roluje się, nie wchodzi w pory. W dodatku jest bardzo tani. I czego tu chcieć więcej?



To już byłby koniec moich ulubionych kosmetyków kolorowych 2014 roku. 
A jakie kosmetyki Wam się sprawdziły? A może odkryłyście coś nowego, które warte jest przetestowania? Chętnie się dowiem.
 Tak jak wspomniałam zapraszam Was jutro na ulubieńców pielęgnacyjnych a tym czasem życzę miłego dnia :)

Do następnego,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz