poniedziałek, 20 stycznia 2014

Paletka Lovely Nude Make Up Kit

 
 
Hejka Kochane!
 
 
Dzisiaj krótki post, w którym chciałam się pochwalić moją nową zdobyczą. A jest nią paletka Lovely Nude Make Up Kit, czyli tańsza wersja paletki Urban Decay. O wiele tańsza.
 
 
 
 
Przechodziłam cały Nowy Sącz i wszystkie drogerie w poszukiwaniu tej paletki i nie mogłam jej znaleźć.
Ale w końcu udało mi się ją zakupić w Rossmannie na ul. Jagiellońskiej przy okazji zakupów z Moim M.
 
Na razie nic Wam nie mogę o niej powiedzieć, bo jeszcze jej nie używałam ale pojawią się makijaże wykonane nią a po dłuższym testowaniu na pewno ją zrecenzuję dla Was.
 
 
 
Cena: 11.98zł
Gramatura: 15,6g ( 12 cieni z czego trzy są matowe)
Dostępność: Drogerie Rossmann. Ale bardzo trudno są dostępne. W ekspresowym tempie zostały wykupione. Jednak może jeszcze je znajdziecie w swoich drogeriach.
 

 

 
 

 

 

 
 

 

 

 
 
 
A Wy macie tą paletkę? Jakie są Wasze opinie na jej temat?
 
Chętnie poczytam, a tym czasem uciekam do Mojego M.
 
Miłego popołudnia i do następnego,
buziaki,
Aga:*
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz