sobota, 11 stycznia 2014

Moja paleta 120 cieni

 
 
Hejka Kochane!
 

 
 
Co u Was słychać? Mam nadzieję, że wszystko ok.
Dzisiaj mam chwilę wolnego więc postanowiłam napisać kilka słów o paletce, którą używam już od bardzo długiego czasu.
 A jest nią paletka 120 cieni. Zakupiłam ją na allegro za jakieś 50zł.

Paleta składa się z dwóch wyjmowanych tabliczek. Po 60 cieni każda. Zawiera cienie matowe, połyskujące, brokatowe jak i również mozaikowe.

Wszystkie cienie są bardzo dobrze napigmentowane, fajnie i łatwo się nimi pracuje. Użyte na bazie utrzymują się cały dzień bez potrzeby poprawek.

Pewnie zastanawiacie się czy warto zainwestować w tę paletę.
Otóż moim zdaniem warto. Za na prawdę niską cenę otrzymujemy mnóstwo cieni w przeróżnych kolorach, co będziecie mogły zobaczyć na poniższych zdjęciach.
Paleta jest świetnym wyborem dla dziewczyn zaczynających przygodę z makijażem i uczących się makijażu oka.
Początkowo obawiałam się jakości cieni w stosunku do ceny, ale bezpodstawnie.
Cienie są na prawdę dobre jakościowo i bardzo serdecznie polecam wszystkim dziewczynom do eksperymentowania z makijażem oka.

Ja już uciekam do obowiązków, a Was zostawiam ze zdjęciami paletki.
Miłego weekendu, buziaki,
Aga :*


 
 

 
 
 
 
 


 

 
 



 
 

 
 
 
 
 
 

 
Swatche kilku cieni:
(pod cienie została użyta baza z Kobo)
 
 
 

 
 

 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz