piątek, 10 kwietnia 2015

BingoSpa Maska do twarzy z ekstraktem z drożdży piwnych i kolagenem


Witajcie Kochane! 




Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku BingoSpa. A jest nim maseczka do twarzy dla cery tłustej z ekstraktem z drożdży piwnych z kolagenem. 



Opis producenta: 

Maska przeznaczona do pielęgnacji skóry z rozszerzonymi porami i skłonnością do przetłuszczania się. Zawiera ekstrakt z drożdży piwnych. Wśród substancji aktywnych drożdży znajdują się witaminy, głównie z grupy B: tiamina (B1), ryboflawina(B2), kwas pantotenowy (B5) i pirydoksyna(B6) proteiny, głównie te o niskiej masie cząsteczkowej, peptydy i wolne aminokwasy ze szczególnym podkreśleniem kwasu glutaminowego, lizyny, alaniny, glicyny, metioniny i cystyny, oligoelementy, enzymy, taniny.
Obecność polarnych aminokwasów takich jak kwas glutaminowy i lizyna sprawiają, że drożdże dostarczają skórze szeroką gamę substancji niezbędnych dla jej odnowy komórkowej.
Kompleks witamin grupy B poprawia metabolizm i uczestniczy w mechanizmie oddychania komórkowego. W ramach tego kompleksu, na szczególna uwagę zasługuje pirydoksyna (B6), witamina o udowodnionym działaniu przeciwłojotokowym, przywracającą prawidłowe funkcjonowanie gruczołów łojowych skóry.



Skład: 



Cena/ Pojemność: 

 10zl/ 120g 


Moja opinia: 

Maseczka znajduje się w plastikowym przezroczystym słoiczku. Opakowanie według mnie jest bardzo dobre, ponieważ bez problemu wydobędziemy kosmetyk i możemy go zużyć do końca. 
Zapach maseczki nie należy do najprzyjemniejszych ale z czasem można się do niego choć trochę przyzwyczaić. Bardzo wyczuwalny jest zapach drożdży. 
Maska ma gęstą żelową konsystencję o lekko żółtym zabarwieniu.  Jest bardzo wydajna. Wystarczy niewielka ilość aby nałożyć na twarz. Ja również nakładam odrobinę na szyję. 
Producent zaleca aby stosować ją 2-3 razy w tygodniu. Ja jednak stosuje ja 2 razy w tygodniu. 
Mimo, że w opakowaniu maseczka ma delikatny żółty kolor, na twarzy staje się bezbarwna i dość szybko zasycha. Po 15 minutach zmycie jej jest bardzo łatwe. 
Jaki efekt daje maska? 
Po jej użyciu twarz przede wszystkim jest oczyszczona, uspokojona. Skóra jest delikatna, miękka i gładka w dotyku. A przede wszystkim jest matowa. Co dla posiadaczek cer tłustych jest bardzo ważne. Maseczka również zmniejsza rozszerzone pory. Jednak nie jest to efekt WOW. 
Mimo zawartości alkoholu nie wysusza skóry ani jej nie podrażnia. Efekt zmatowionej cery wydłuża się przy regularnym stosowaniu kosmetyku. 

Z maski jestem bardzo zadowolona i z pewnością zakupię kolejne opakowanie jeśli to mi się skończy. Polecam również ją wszystkim posiadaczkom cer tłustych i mieszanych. Na pewno będziecie z niej zadowolone. 



UWAGA! FAKT, IŻ DOSTAŁAM PRODUKT OD FIRMY, NIE WPŁYNĘŁO TO NA MOJĄ RECENZJĘ!

 Macie ta maseczkę? Co o niej myślicie? 

Do następnego, 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz