czwartek, 9 kwietnia 2015

Nowości kosmetyczne cz. I Kolorówka



Hejka Kochane! 





Dawno nie było u mnie zakupów, więc dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi. Post podzieliłam na dwie części, ponieważ jeden post byłby zdecydowanie za długi. Dziś przedstawię Wam kolorówkę, a za kilka dni będzie pielęgnacja. 

Aby nie przedłużać, przechodzę do pokazania kosmetyków i zaczniemy od cieni do powiek. 


Jak wiecie w Drogerii Natura pojawiły się nowości więc pobiegłam je zakupić. A są nimi cienie do powiek od Kobo w formie zapasów w pięknym neonowych kolorach. 
Od lewej: 151 Neon Turquoise, 146 Neon Yellow, 147 Neon Orange, 149 Neon Violet, 148 Neon Pink, 140 Cranberry, 205 Goden Rose 


Kolejne cienie jakie sobie kupiłam pochodzą z marki My Secret

Cienie od lewej: 505, 110, 109, 104, 512, 507

Mam również paletki My Secret 


Od lewej: Hot Colors Shake Colors, Natural Beauty Party Time, Hot Colors Revolt Against The Nude 

Z nowości mam też dwie paletki cieni Catrice 

Absolute Matt 



oraz Absolute Rose 


A także kupiłam nową paletkę Lovely Classic Nude Make Up Kit 


Po przeczytaniu i obejrzeniu wielu pozytywnych recenzji podkładu Pierre Rene Skin Balance postanowiłam go sobie zakupić i wypróbować, ponieważ kończy się mój Lirene City Matt, o którym pisałam TUTAJ . Mój odcień to 20 Champagne. 



Ostatnio mam popękane naczynka i zaczerwienienia wokół nosa, więc postanowiłam wypróbować zielony korektor Lovely Magic Pen Anti Redness



Z nowości kosmetycznych zakupiłam sobie również osławiony już bronzer do modelowania twarzy z My Secret. Użyłam go już kilka razy i na razie jestem zadowolona. Ale nic więcej na chwilę obecną Wam o nim nie powiem ;)


Najnowszy rozświetlacz jaki sobie sprawiłam to Silver Highlighter od Lovely, który uznawany jest za zamiennik Mary Lou Manizer z The Balm. 


Kupiłam sobie również dwie bazy pod cienie. Jedna z nich to osławiona już Essence I Love Stage. Z niej nie jestem zadowolona, ponieważ jest o wiele za ciemna i cienie nie trzymają się na niej za specjalnie. Dajcie znać czy ją miałyście i jakie są Wasze opinie na jej temat. Może mój egzemplarz jest jakiś felerny.



Druga baza jaką kupiłam jest Wibo Eyeshadow Base. Ona spisuje się lepiej ale to też nie jest to czego szukam. 



Podczas promocji na kosmetyki do ust zakupiłam sobie dwie pomadki. 
Jedna z nich jest Kobo Fashion Colour w odcieniu 116 Coral Reef 



A druga jest Loreal Rouge Caresse w odcieniu 07 Cheeky Magenta 



Natomiast do pielęgnacji ust postawiłam na nowość od Delii. A mianowicie masełko o smaku i zapachu Soczystego Mango. 



Ostatnie kosmetyki jakie zakupiłam to tusze do rzęs. 

Pierwszym z nich jest Rimmel Wonder'Full Mascara. 


Oraz dwie ostatnie mascary z Wibo. Pierwsza to też już wszystkim znana Growing Lashes 



A druga to Boom Boom Mascara 



Na dzisiaj to już koniec nowości kosmetycznych. Kto dotrwał do końca? 
Może ktoś z Was miał któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was spisują? 
Ja teraz testuję je i za jakiś czas pojawią się ich recenzje, na które Was już dziś zapraszam :)

Zapraszam Was też na mojego Instagrama
aggie_blondie

A tym czasem życzę Wam miłego dnia 
Do następnego, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz