piątek, 3 kwietnia 2015

BingoSpa Serum Kolagenowe



Witajcie Kochane!








Dziś przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku BingoSpa. Jest nim Serum Kolagenowe na uda, pośladki i brzuch. 

Opis producenta:

Serum kolagenowe BingoSpa zawierające wysokowartościowe, naturalne składniki aktywne skutecznie zmniejszające objawy cellulitu na brzuchu, udach i pośladkach.

Kolagen - regeneruje i przywraca sprężystość wnikając w najgłębsze warstwy skóry, wygładza skórę i poprawia jej pigmentację,

Masło Shea zawiera naturalne tokoferole i kwasy tłuszczowe: palmitynowy, stearynowy, oleinowy, linolowy  oraz naturalne filtry UV o działaniu zmiękczającym, wygładzającym skórę. Dzięki właściwościom odbudowy i regeneracji komórek lipidowych masło Shea poprawia jej jędrność i elastyczność, chroni przed szkodliwym wpływem środowiska oraz neutralizuje wolne rodniki, opóźniając starzenie się skóry

L-karnityna – wzmacnia spalanie tłuszczów i zapobiega ich odkładaniu się. Przyspiesza regenerację skóry.

Zielona herbata - pobudza mikrocyrkulację krwi i limfy, ułatwia eliminację toksyn.





Sklad:

 

Cena/Pojemność:

16zł/ 280g 

Moja opinia: 

Serum dostałam od marki BingoSpa do przetestowania początkiem lutego. Od tamtej pory go używam i mam już pewną opinię o nim, którą chciałabym się z Wami podzielić.
Kosmetyk zamknięty jest w przezroczystej białej buteleczce z pompką, która działa bez żadnych zarzutów. Plusem jest fakt, ze przez przezroczyste opakowanie widzimy ilość kosmetyku, jaka nam została. W związku z tym za opakowanie daje wielki plus.
Zapach ma bardzo intensywny, który na ciele utrzymuje się dość długo. Dla niektórych może być meczący. Mi jednak nie przeszkadza. Bardzo mocno jest wyczuwalna herbata zielona. 
Kosmetyk ma lekką konsystencje, dzięki której bardzo dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Wystarczy jedna pompka na brzuch i kolejno na poszczególne partie ciała więc kosmetyk jest bardzo wydajny. Używam go od połowy lutego i zużyłam dopiero połowę opakowania.
Co do działania to mam mieszane uczucia.
Serum co prawda bardzo ładnie nawilża skórę. Sprawia, że jest ona miękka i delikatna w dotyku, wygładzona, bardziej jędrna. Co do jego działania na cellulit niestety nie jestem w stanie Wam powiedzieć, ponieważ stosuję zabiegi body wrappingu, ćwiczę i staram się jeść zdrowo. I to pomaga mi w walce z cellulitem.





Podsumowując, myślę, że warto wypróbować ten kosmetyk, ponieważ bardzo dobrze nawilża skórę, ujędrnia ją i wygładza. Moim zdaniem w połączeniu z ćwiczeniami i zdrowym odżywianiem pomoże Wam w walce z cellulitem.

UWAGA! FAKT, IZ DOSTAŁAM PRODUKT OD FIRMY, NIE WPŁYNĘŁO TO NA MOJĄ RECENZJĘ!


A Wy miałyście go? Używacie? Co o nim sądzicie? 

Do następnego,





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz