poniedziałek, 9 marca 2015

Isana Hair Express Spulung Oil-Care


Witajcie Kochane! 





Dzisiaj recenzja odżywki bez spłukiwania do włosów suchych i z rozdwajającymi się końcówkami z Isany. 


Opis producenta: 

Idealna pielęgnacja dzięki dwufazowej formule. Wysokoodżywcza formuła czynnych substancji z olejkiem arganowym i masłem shea chroni włosy przed przesuszaniem. Odzywka nadaje włosom sprężystość i niezwykły połysk, aż po same końce. Wygładza łamliwe włosy i ułatwia ich rozczesywanie, nie obciążając ich. 

Skład:

Aqua, Cyclopentasiloxane, Polysorbate 20, Methoxy PEG/PPG-7/3 Aminopropyl Dimethicone, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Sodium Benzoate, Hydroxypropyl Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Citric Acid, Argania Spinosa Kernel Oil, Phenyl Trimethicone, Hydrolyzed Wheat Protein, Parfum, Cetrimonium Chloride, Dimethiconol, Linalool, Buthylphenyl Methylpropional, CI 47005, CI 16035. (28.09.2010)

Cena/Pojemność:

8 zł/200 ml 





Moja opinia: 

Jakiś czas temu będąc na zakupach w Rossmannie postanowiłam wypróbować tę odżywkę, ponieważ moje włosy są dość suche po rozjaśnianiu. Nie znałam o niej opinii ale stwierdziłam, że za te pieniądze mogę ją kupić w ciemno. I nie żałuję. 
Odżywka znajduje się w plastikowej buteleczce z atomizerem, który bardzo dobrze rozpyla produkt i jeszcze nigdy nie miałam problemu z tym atomizerem. 
Zapach bardzo przypadł mi do gustu, jednak nie utrzymuje się on długo na włosach. 
Produkt nakładam najczęściej na umyte już lekko podsuszone włosy. Oczywiście nie stosuję suszarki, aby bardziej nie niszczyć włosów. Odżywka bardzo dobrze wpływa na moje włosy. Dobrze się po niej rozczesują, ładnie układają. Zauważyłam, że końcówki już nie są takie suche, zniszczone i nie rozdwajają się tak jak wcześniej. Odżywka nie obciąża włosów, po jej użyciu nie stają się "oklapłe". Nadaje im lekkiego połysku, włosy są miękkie, delikatne, miłe w dotyku. 
Odżywka ta jest dobrym dopełnieniem pielęgnacji włosów. Na prawdę może pomóc zniszczonym włosom. 


A Wy jakie macie opinie na jej temat? 

Do następnego,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz