piątek, 22 lutego 2013

Makijaż dzienny w brązie

Witajcie Kochane :)

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój makijaż dzienny. Jest on bardzo prosty w wykonaniu, ponieważ użyłam do niego tylko 3 cieni :) Zdjęcia, które dołączę niestety nie odzwierciedlają one prawdziwego wyglądu. Wszystko opiszę co robiłam po kolei i jakich kosmetyków użyłam :).


Kosmetyki użyte:
1. Podkład Rimmel Match Perfection (nowa wersja, odcień 010 light porcelain)
2. Essence fix & matte translucent loose powder
3. Kobo Professional Eyeshadow Base
4. Avon Poczwórne cienie True Colour Mocha Latte
5. Paletka cieni Ruby Rose
6. Paletka cieni Butterfly Collection
7. Essence liner w żelu odcien Midnight in Paris (czarny)
8. My secret Exstra Lash Mascara

Makijaż krok po kroku:
1. Na oczyszczoną twarz nałożyłam krem nawilżający oraz podkład.
2. Twarz przypudrowałam transparentnym pudrem Essence.
3. Na oczy nałożyłam bazę z Kobo.
4. Na całą powiekę nałożyłam cień bazowy z paletki Avon oznaczony cyferką 4.


5. Następnie na powiekę nałożyłam cień oznaczony cyferką 1 z paletki Ruby Rose.

 
6. W załamaniu oraz wewnętrznym kąciku nałożyłam cień oznaczony cyferką 2 z paletki Ruby Rose oraz zblendowałam pędzelkiem z essence.
 
 
 
 
 
7.Dolną powiekę zaznaczyłam cieniem oznaczonym cyferką 3 z paletki Butterfly.
 
 
 
8. Na koniec narysowałam kreskę linerem w żelu oraz wytuszowałam rzęsy.

 

 

 




Mam nadzieję, że makijaż Wam się spodoba. Jeśli tak, liczę na miłe słowa, które będą dla mnie motywujące do działania :)
Dajcie znać w komentarzach jakie makijaże następnie mam wykonać a następny post będzie o tym, co udało mi się upolować.
Pozdrawiam Was i do usłyszenia 
Agnieszka:*
 

 

 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz