wtorek, 26 lutego 2013

Mini zakupy kosmetyczne

Kochane dziś obiecany post :)
Nie będzie wiele kosmetyków, ponieważ ostatnio z głową podchodzę do zakupów i kupuję tylko najpotrzebniejsze rzeczy, czasem 10 razy się zastanowię czy dany produkt mi jest na prawdę potrzebny zanim go kupię.
No ale przejdę do rzeczy.


Balsam do ust Tisane z Herba Studio

 
Według producenta balsam ma wygładzać, nawilżać, odżywiać, regenerować szorstkie i spierzchnięte usta. Ma również chronić przed niekorzystnym działaniem mrozu, wiatru, słońca oraz deszczu.
Opakowanie to 4.7g za około 8zł+przesyłka a allegro, jednak w najbliższym czasie będą dostępne w Drogeriach Natura)
Ja tego balsamu używam od kilku dni i na prawdę działa. Pięknie wygładza i nawilża oraz chroni przed niekorzytnymi działaniami mrozu czy wiatru.
Czy regeneruje? Nie wiem, bo nie mam takiego problemu, ale myślę, że na pewno nie zaszkodzi spierzchniętym ustom :)
Link do balsamu na wizażu: http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=341


Nafta kosmetyczna firmy Anna z biopierwiastkami

 
Nafta kosmetyczna z biopierwiastkami ma wzmacniać włosy od cebulek po same końce. Tę naftę można stosować przy każdym rodzaju włosów. Na opakowaniu są podane 2 sposoby na jej użycie. Pierwszy to samą naftę natrzeć we włosy na 10 minut przed myciem.
Drugim sposób to 3 łyżeczki nafty wymieszać z żółtkiem i nałożyć na 10 minut przed myciem. Ja używam drugiego sposobu i na prawdę działa. Po użyciu włosy są lśniące, lepiej się układają a także w moim przypadku  mniej ich wypada.
Naftę kupiłam na allegro za około 4zł za 120g
 
 
 
Masełko do ust z Nivea
 
 
Masełka występują w czterech wersjach smakowych: wanilia i orzech makadamia, malina, karmel oraz wersja bezzapachowa (Original). Ja posiadam wersję karmelową jak możecie zobaczyć na dołączonym zdjęciu oraz malinową, którą niestety zostawiłam u swojego chłopaka. Z tych dwóch jednak bardziej odpowiada mi wersja malinowa ale karmelowa też jes pyszna :)
Masełko zapewnia codzienną pielęgnację i ochronę przed pękaniem skóry ust oraz mrozem wiatrem i słońcem. Ma świetną konsystencję, która zapewnia opisaną przez producenta ochronę.
Masełko kosztuje około 10zł za 19ml. Ja je kupiłam w pobliskiej hurtowni kosmetycznej za 7.50zł.
 
 
Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Masło do ciała antycellulitowe waniliowo - pomarańczowe
 
 
Opis producenta:
Puszyście kremowe masło do ciała o doskonałych właściwościach antycelulitowych i zmiękczających. Olejek z ziaren zielonej kawy opóźnia procesy starzenia, wygładza i regeneruje skórę. Masło pomarańczowe wykazuje działanie antycelulitowe i ujędrniające, ponadto łagodzi podrażnienia, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszeniu naskórka. Kompleks witamin E-C-F nawilża i przeciwdziała wiotczeniu skóry. Apetyczny zapach pomarańczy z dodatkiem wanilii orzeźwia i pobudza do działania.
 
Masło kosztowało mnie 15zł za 225ml produktu.
 
Produkt jest bardo dobry. Świetnie nawilża, pachnie smakowicie. Ja go używam wraz z peelingiem z tej samej serii. Skóra po użyciu obydwu produktów jest nawilżona, wygładzona. Na prawdę polecam. Za niewielkie pieniądze mamy dobry kosmetyk :)
 
 
 
Ziaja Naturalny krem oliwkowy lekka formuła
 
 
Opis producenta:
Aktywny krem z olejkiem z oliwek i masłem Shea do intensywnej pielęgnacji skóry suchej i mormalnej. Doskonale uelastycznia, zapewnia skórze delikatność i długotrwałe ukojenie.
 
Ja mam skórę mieszaną jednak w okresie zimowym poprzez suche powietrze w domu i ogrzewanie moja skóra staje się normalna z tendencją do przesuszania. W związku z tym postanowiłam kupić ten krem i go przetestować :)
Jak na razie krem sprawdza się bardzo dobrze. Używam go również pod makijaż i idealnie współgra z moimi podkładami, które się nie ścierają nawet przez cały dzień.
Krem kosztował 4,99zł za 50ml w Naturze.
 
 
 
Ziaja, Masło Kakaowe, Kremowe Mydło pod Prysznic
 
 
Opis producenta:
Delikatnie natłuszcza oraz wyraźnie zmiękcza skórę. Wykazuje skuteczne działanie ochronne na naskórek. Intensywnie nawilża i zapobiega nadmiernej utracie wody.
Zawiera delikatne składniki myjące pochodzenia roślinnego. Działa łagodnie na skórę, nie wysusza jej i nie powoduje podrażnień. Nie narusza naturalnego pH i warstwy ochronnej naskórka. Masło kakaowe zapewnia wysoką biozgodność ze skórą, działa natłuszczająco, doskonale odżywia oraz skutecznie zapobiega wysuszeniu naskórka.
 
Aktualnie używam masła pomarańczowego też z Ziai i jest bardzo dobry. Spełnia swoja główną rolę czyli myje a do tego ma piękny zapach. Po umyciu całe ciało oraz łazienka pachnie pomarańczą. To mydło również bardzo ładnie pachnie i zapach utrzymuje się długo na skórze. Polecam go z całego serca.
Mnie kosztował 8zł za 500ml
 
 
 
To tyle moich zakupów. Myślę, że Wam się podobały :)
Dajcie znać jakich kosmetyków pielęgnacyjnych aktualnie używacie i jakie polecacie :)
 
Pozdrawiam i do następnego.
Miłego wieczoru
Agnieszka :*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz