środa, 6 marca 2013

Przechowywanie moich kosmetyków i biżuterii

Witajcie Kochane :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o kolekcji moich kosmetyków i o tym jak je przechowuję.
Ostatnio trochę zmieniłam wystrój w pokoju. W związku z tym zmienił się tez sposób przechowywania kosmetyków. Do tej pory trzymałam je w pudełkach, które sama sobie ozdobiłam. Pomysł ten zauważyłam u Aliny Rose ( link http://www.alinarose.pl/2011/12/jestem-juz-2-miesiace-po-przeprowadzce.html ). Jenak postanowiłam zmienić sposób i zakupiłam sobie fajną komodę, do której pochowałam kosmetyki, biżuterię oraz pędzelki a także książki o makijażu oraz urodowe gazety. No ale cóż będę pisać. Pokażę Wam kilka zdjęć :)



Na komodzie mam dwa zdjęcia z Moim Kochanym oraz świecznik na podgrzewacze z kamieniami a także biedronki od Mateusza :)
 
A w środku :
 
W szafce po lewej stronie na górnej półce mam perfum, puder dla dzieci, krem z garniera i nivea oraz farbę do włosów.
Perfumy to:
1.C-THRU Black Diamond
2. Playboy Play It Sexy
3. Pur Blanca (z atomizerem i bez atomizera)
4. Outspoken by Fergie
5. Incandessence ( wersja bez atomizera)
6. Próbki perfum z avonu
 
Poza perfumami są:
1. Nivea Baby Puder łagodzący
2. Garnier Body Nawilżająca Pielęgnacja 7 Dni
3. Joanna Multi Cream Farba do włosów
4.Nivea Nawilżający krem
5. Nivea Pure Effect Matt Beauty Matujący krem nawilżający+lekki podkład
 
Na dolnej półce mam ksiązki do nauki niemieckiego, magazyny Uroda oraz ksiązki do makijażu.
 
A oto cała szafka :)
 
 
W pierwszej szufladze mam:
1. Patyczki kosmetyczne
2. Kosmetyki do ust:
a. Essence pomadka odcień 44 Almost Famous
b. Kolastyna laboratorium Pomadka nawilżająco-ochronna
c. Avon Błyszczyk odcień Rose Hues
d. Avon Błyszczyk Golden Peach
e. Avon Błyszczyk seria 24K jednak odcień mi się odkleił
f. Carmex Pomadka Moisture Plus
g. Avon Care Balsam do ust z witaminą E
3. Kosmetyki do oczu:
a.Virtual Long Lasting Deepo Liner w odcieniu czarnym
b. My Secret Extra Lash Maskara pogrubiająca
c. Pierre Rene Witaminowa odżytwka do brwi i rzęs
d. Essence Maximum Definition Volume Mascara Wydłużający Tusz do rzęs
e. Avon Super Shock Vivid Liquid Eye Shadow odcień Chromed Cocoa
f. Avon Super Shock Vivid Liquid Eye Shadow odcień Platinum Ice
g. Garnier Roll-on przeciw cieniom pod oczami odcień 02
h. Eveline Liner w płynie odcień brązowy
i. Essence Long Lasting Eye Pencil odcień 09 Cool Down
j. Essence Long Lasting Eye Pencil odcień 16 Coolest Chic
k. Essence Long Lasting Eye Pencil odcień 01 Black Fever
l. Essence Long Lasting Eye Pencil odcień 05 C'est La Vie!
ł. Avon Glimmerstick Diamonds odcień Smokey Diamond
m. Avon Glimmerstick Diamonds odcień Brown Sugar
n. Avon Glimmerstick odcień Cosmic Brown
o. Avon Glimerstick odcień Saturn Grey
4. Nivea Pure&Natural Nawilżający krem na dzień dla cery mieszanej i tłustej
5. Nivea Make Up Starter dla cery tłustej i mieszanej
6. Bourjois Healthy Mix Fond de Teint odcień 51 Vanille Clair
7. Rimmel Match Perfection odcień 010 Light Porcelain (nowa wersja)
8. Bell Skin Matte Control Trwały Fluid Matujący odcień 02 Natural
9. Maybelline New York New Affinitone odcień 03 Light Sand Beige
10. Loton Serum Jedwab do włosów (2 sztuki)
11. Kobo Professional Smooth Make-Up Base  Baza pod Makijaż
12. Avon Naturals Honey i Avon Naturals Peach and Cotton
13. Lakiery do paznokci (o lakierach będzie osobny post)
14. Avon Bezbarwny lakier do paznokci łamliwych i rozdwajających się
15. Avon Mineralny utwardzacz do paznokci
16. Avon Wzmacniająca odżywka do paznokci z cytryną i eukaliptusem
17. Eveline Odżywka wzmacniająca z diamentami
 
W kolejnej szufladzie mam albumy. Tu akurat nie ma co pisać :)
 
W trzeciej szufladzie mam zapachowe podgrzewacze
1. La Rissa Róża-Konwalia
2. Aura Jasmine
3. Aura Vanilla- Lavender
4. Aura Pinewood
 
W ostatniej szufladzie mam akcesoria higieniczne:
O.b. tampony
Cleanic husteczki do higieny intymnej
Infinity Maszynki do golenia
Naturella podpaski
Milly Płatki kosmetyczne
 
 
 
 
 
W szafce po prawej stronie na górnej półce znajdują się:
1. Avon Płyn do kąpieli Violet
2. BeBeauty Płyn Micelarny
3. Sensique Zmywacz do paznokci
4. Loton Odżywka z olejkiem arganowym
5. Anna Nafta kosmetyczna
6. Kolorówka ( będzie osobny post o tych kosmetykach)
7. Paletka 120 cieni kupiona na allegro
8. Pędzle do makijażu( będzie osobny post)
9. Próbka perfum Pump, które dostałam przy zakupie ubrań
 
Na dolnej półce mam biżuterię( pokażę ją w osobnym poście), futerał na pędzle oraz chusteczki
 
 
 
Na dzisiaj to tyle :)
Dajcie znać jak Wy przechowujecie swoje kosmetyki :)
 
Buziaczki :*:*
Agnieszka
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz