czwartek, 7 marca 2013

Rimmel, Match Perfection, Cream Gel Foundation (Podkład dopasowujący się do cery)

Przedstawiam Wam Kochane najlepszy podkład jaki miałam :)



Podkład ten kupiłam za około 30zł w Naturze. Mam w kolorze 100 Ivory. Jest to mój idealny kolor i świetnie się dopasowauje do mojej bladej cery. Dlatego nawet nie potrzebuję korektora. Podkład świetnie się utrzymuje na mojej twarzy bardzo długo (cały dzień a nawet noc). Daje efekt delikatnego matu a co za tym idzie, nie trzeba go przypudrować. Nie podkreśla u mnie suchych skórek, które posiadam w okolicach nosa. Dobrze dopasowany kolor nie tworzy maski i nie jest bardzo widoczny na twarzy a jednak bardzo dobrze kryje wszelkie niedoskonałości. Jego zaletą też jest jego opakowanie oraz zapach :) On świetnie pachnie :) Jeśli chcemy uzyskać większe krycie koniecznie musimy nakładać go pędzelkiem. Gdyż przy nakładaniu palcami dużo podkładu zostaje na dłoni, co powoduje słabsze krycie.
Polecam go dziewczynom, które potrzebują większego krycia. Jest skuteczny na wszelkie niedoskonałości cery. Dla dziewczyn z cerą bezproblemową też może być dobry. Na mojej cerze sprawuje się idealnie.
Podkład na prawdę idealny lecz jednak jego gama kolorystyczna jest niewielka i wiele dziewczyn nie może znaleźć sobie odpowiedni odcień. Jeśli tak jest można łączyć ze sobą dwa odcienie dzięki czemu może znajdziecie odpowiedni dla siebie :)
 


 
 
Jeśli macie ten podkład dajcie znać jak się on u Was sprawdza i jaką macie cerę.
 
Pozdrawiam, Agnieszka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz