sobota, 30 marca 2013

Tag o mnie- About me Tag

Cześć Wszystkim :)

Dzisiaj przychodzę z tagiem który zobaczyłam na kanale Karoliny (LINK) i bardzo mi się spodobał więc postanowiłam go zrobić.
Przechodzimy do pytań :)

1.Jak masz na imię?
Na imię mam Agnieszka.

2. Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 28 czerwca

3. Czy masz chłopaka?
Tak, mam.

4. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam swojej ulubionej muzyki. Słucham to, co wpadnie mi akurat w ucho.

5. Czy pracujesz?
Na razie nie. aktualnie czegoś szukam.

6. Czego szukasz w drugiej osobie?
W drugiej osobie szukam opiekuńczości, poczucia bezpieczeństwa, zrozumienia, wsparcia.

7. Do kogo się zwracasz, gdy jest Ci smutno?
Najczęściej jest to chłopak oraz przyjaciółki.

8. Ulubione jedzenie?
Nie mam ulubionego. Lubię pierogi ruskie, wszelkiego rodzaju sałatki.

9. Ulubiona część garderoby?
Najbardziej ulubione to chyba buty. A oprócz nich to jeszcze lekkie zwiewne sukienki oraz marynarki. Kiedyś nie lubiłam takich oficjalnych ubrań a teraz uwielbiam.

10. Czy masz zwierzątka?
Aktualnie nie mam. Kiedyś miałam psa.

11. Ulubione miejsca?
Ulubionym miejscem jest dom, w którym spędzam chyba najwięcej czasu. Poza tym lubię spacerować po lesie i jeśli pogoda mi na to pozwala to idę.

12. Czy masz drugie imię?
Tak, mam drugie imię. Karolina. A imię z bierzmowania to Maria Magdalena.

13. Ulubiony przedmiot w szkole?
W podstawówce i gimnazjum lubiłam język polski. Natomiast w średniej szkole miałam taką nauczycielkę, że znienawidziłam ten przedmiot.

14. Ulubiony napój?
Bardzo lubię zwykłą wodę mineralną.

15. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
Na chwilę obecną jest to Marika- "Moje serce"

16. Jakie imiona nadałabyś swoim dzieciom?
Dziewczynce Ania, Dorotka a chłopcu nada imię mój przyszły mąż.

17. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Aktualnie ćwiczę a6w oraz jeżdżę na stacjonarnym rowerku.

18. Ulubiona książka?
Jednej konkretnej nie mam. Lubię książki o tematyce wojennej oraz romanse.

19. Ulubiony kolor?
Do pewnego czasu był to kolor czarny. Natomiast teraz bardzo lubię niebieski, miętowy, pomarańczowy, beżowy, zielony.

20. Ulubione zwierzątko?
Pies.

21. Ulubione perfumy?
Lubię perfumy Fergie, które dostępne są w avonie oraz perfumy Beyonce.

22. Ulubione święto?
Moim ulubionym świętem są Święta Bożego Narodzenia.

23. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Kilka razy byłam na Słowacji oraz 2 razy w Niemczech.

24. Czy mówisz w innych językach?
Mówię po angielsku i francusku a teraz uczę się niemieckiego.

25. Czy masz rodzeństwo?
Mam jedną siostrę młodszą-Elę.

26. Ulubiony sklep?
Nie mam ulubionego.

27. Ulubiona restauracja?
Też raczej nie mam. Czasem chodzę z chłopakiem do Safira w Nowym Sączu.

28. Czy lubisz szkołę?
Tak sobie. Do szkoły lubię chodzić ze względu na spotkania ze znajomymi.

29. Ulubiony youtuber?
Karolina ze Stylizacji, Weronika Szusz1313, TheOleskaaa, Ewa RedLipstickM0nster, Ania TheKretka1, Agnieszka nissiax83,  Agnieszka nieesia25

30. Ulubiony film?
"Chłopiec w pasiastej piżamie", "Preety women", "Dirty Dancing".

31. Ulubiony program w telewizji?
Telewizji mało oglądam, częściej odlądam yt ale jeśli już to najczęśćiej oglądam "Perfekcyjna pani domu", jak tylko jestem w domu zawsze rano oglądam "Pytanie na śniadanie". I to chyba są te dwa programy, które oglądam najczęściej.

32. Jaki masz telefon?
Zwykły samsung, jednak ostatnio poluję na iphone 4 lub 5.

33. Ile masz wzrostu?
Wzrostu mam 155cm.


I to byłoby na tyle. Jeśli jeszcze macie jakies pytania, piszcie w komentarzach lub prywatnych wiadamościach. bądź na twitterze LINK chętnie odpowiem :)

A na koniec jeszcze kilka moich zdjęć
 
 
 
 
Fot.4 Piwniczna Zdrój
 
 Fot.5 Piwniczna Zdrój
 
 Fot.6 Krynica Zdrój
 
 Fot.7 Nowy Sącz Safir
 
I kilka zdjęć z Moim Mężczyzną :)
 
 Fot.8 Piwniczna Zdrój
 
Fot. 9 Muszyna Ogrody sensoryczne
 
Fot. 10 Muszyna Ogrody sensoryczne
 
Fot.11 Nowy Sącz
 
Fot. 12 Rytro, zamek
 
 
Fot. 13 Rytro zamek
 
Fot. 14 Wesel, Niemcy
 
Fot. 15 Mszana Dolna
 
Fot. 16 Moje Kochanie na zamku w Rytrze :)
 
 
 
 
 
 
 
Do następnego.
Pozdrawiam, Agnieszka
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz