czwartek, 14 marca 2013

Jak naprawić zniszczone kosmetyki prasowane?

Hej dziewczyny!

Jakiś czas temu zamówiłam sobie paletkę 120 cieni. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie to, że 2 cienie były zniszczone. Nie wiedziałam co zrobić, poszukałam w internecie jak mogłabym je naprawić i natrafiłam na filmik nissiax83, która przedstawiła co można poradzić w takim przypadku.
Więc postanowiłam spróbować i cienie teraz wyglądają jak nowe :)










Metoda jest prosta i dzięki niej możemy naprawić wszystkie kosmetyki prasowane, które uległy skruszeniu.

Będziemy potrzebować:
* alkohol (jakikolwiek, ważne jednak aby był bezbarwny)
* papier lub ręcznik papierowy (aby nie pobrudzić wszystkiego dookoła)
* pieniążek (w przypadku cieni okrągłych)
* kawałek materiału
* coś cienkiego do mieszania ( np igła, wsuwka, patyczek kosmetyczny itp)

Co trzeba zrobić:
1. Zniszczony cień musimy pokruszyć jak najdrobniej aby nie było żadnych grudek. Używamy do tego wsuwki, igły lub czegoś innego cienkiego, co akurat mamy pod ręką.
2. Stopniowo dodajemy alkohol i mieszamy cień. Trzeba uważać, bo cień będzie nam się osypywał.
3. Mieszamy do momentu otrzymania jednolitej masy.
4. Pozostawiamy na około 30-40minut.
5. Pieniążek owijamy w wcześniej przygotowany materiał i dociskamy do cienia aby odsączyć resztkę alkoholu.
6. Cień pozostawiamy na 24h aby wyschnął.

Po tym czasie kosmetyk jest gotowy do używania :)



Mam nadzieję, że Wam pomogłam :)

Życzę Wam miłego dnia :)
Agnieszka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz