piątek, 28 lutego 2014

28.02.2014

 

Witajcie Kochane!

 
 
Dawno mnie tu nie było, ale ostatnio brakuje mi doby na wszystko.
Powoli szykuję się do wyjazdu za granicę ponadto mam remont sypialni i wiele innych spraw na głowie.
Przez ten czas, gdy mnie tu nie było dostałam wiele zapytań w wiadomościach prywatnych co się ze mną dzieje itp. Ale oznajmiam publicznie, że wszystko u mnie w porządku i czuje się dobrze.
 
Przygotowuje dla Was nowe posty, ale rónież mam pytania i jednocześnie prośby do Was.
 
Po pierwsze napiszcie w komentarzach czy chcielibyście zobaczyć mój nowy wystrój sypialni jak już wszystko będę miała zrobione i jakie posty chciałybyście poczytać. Może coś Was ciekawi albo o czymś chcecie się dowiedzieć, a może ja będę coś o tym wiedzieć, więc chetnie takiego posta napiszę.
 
A poza tym wymieniam całą moją garderobę. W związku z tym chciałabym Was zapytać czy byłybyście zainteresowane notką o wyprzedaży mojej szafy?
 
 
Ostatnią moją sprawą na dzisiaj do Was jest zapytanie czy wolicie konkurs czy rozdanie?
Planuję Was nagrodzić za to, że jesteście ze mną i mnie wspieracie.
 
 
Ja uciekam robić porządki, a Wam życzę udanego weekendu :)
Czekam na Wasze komentarze.
Buziaki, do następnego,
Aga:*
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz