poniedziałek, 10 lutego 2014

Co u mnie się dzieje i jakie są moje plany?

 
 
Witajcie Kochane!
 
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was krótki post informacyjny o tym, co u mnie słychać.
 
Przede wszystkim u mnie dużo pracy, z czego w sumie się cieszę. Niestety niedługo się skończy ale dobrze, że w ogóle jakąś znalazłam.
 
Po drugie i najważniejsze dla mnie to to, że datę wczorajszą (09.02.2014) zapamiętam do końca swoich dni.
Przede wszystkim dlatego, że wczoraj właśnie minęły 4lata odkąd jestem z Moim M <3
Ten czas zleciał jak jeden dzień. Sama nie wierze, że to już tak długo, ale jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i mam nadzieję, że przed nami jeszcze nie tyle wspólnych lat :)
 
Po drugie wczoraj wieczorem dowiedziałam się, że dostałam się i wyjeżdżam do pracy do Niemiec. Starałam się o tę pracę bardzo długo, aż w końcu się udało :)
 
Trzymajcie za mnie kciuki, aby mi się udało i wszystko było po mojej myśli :)
 
Ja już uciekam na spacer, bo szkoda marnować dnia w domu, jeśli za oknem taka piękna pogoda. Nie wiem jak u Was ale u mnie świeci piękne słoneczko i jest około 10 stopni na plusie i dodatkowo ani trochę nie ma wiatru :)
 
Miłego popołudnia i do następnego,
Aga:*
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz