sobota, 7 lutego 2015

Kącik Ślubny #1 Zaręczyny i co dalej?

Witajcie Kochane! 






Jeśli czytacie moje posty, zapewne wiecie, że zostałam narzeczoną. W związku z tym zaczęłam przygotowania do Tego Dnia. 


Zazwyczaj po zaręczynach zaczynamy myśleć o ślubie. Wtedy pojawia się multum pytań. Kiedy i od czego rozpocząć przygotowania? Jaką wybrać salę? Jaki termin? I wiele innych pytań. 
Aby znaleźć odpowiedzi na te wszystkie pytania zaczynamy przeglądać fora i strony internetowe poświęcone tematyce wesela. 
Dlatego ja postaram się zamieszczać tutaj odpowiedzi na wszelkie nurtujące nas Przyszłe Panny Młode. 

Mam nadzieję, że pomożecie mi i razem będziemy tworzyć te posty :) 

Jeśli macie jakieś pytania lub szczególnie chcecie zobaczyć post na konkretny temat, dajcie znać w komentarzach. 

Buziaki i do następnego, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz