poniedziałek, 9 lutego 2015

TAG Czas dla siebie


Witajcie Kochane! 



Dzisiaj przygotowałam dla Was TAG Czas dla siebie. Krążył on w listopadzie na Youtube i w blogosferze. 
Aby nie przedłużać przechodzę do pytań. 


1. Co oglądasz lub czytasz podczas czasu dla siebie?


Gdy mam wolny czas i nie mam żadnych obowiązków lubię nadrobić zaległości na Youtube i oglądam filmy dziewczyn. Lubię też czytać Wasze blogi kosmetyczne. 
Natomiast w wolny weekend bardzo lubię oglądać różne filmy z Narzeczonym. Zazwyczaj są to jakieś komedie. 

2. Co masz na sobie podczas czasu dla siebie?


Kiedy wiem, ze nie muszę nigdzie wychodzić, ubieram coś wygodnego. Zazwyczaj są to legginsy, luźna bluzka i grube, miękkie skarpety. 


3. Jakich kosmetyków używasz podczas czasu dla siebie? 


Spędzając dzień w domu całkowicie rezygnuję z makijażu, aby skóra mogła odpocząć. 
Gdy mam trochę wolnego czasu robię sobie domowe SPA. O takim piątkowym SPA pisałam już kiedyś. 
TUTAJ możecie sobie o tym poczytać. 
W taki dzień jest czas na pielęgnację włosów (olejowanie, maseczka, odżywka), twarzy (peeling, maseczka) oraz ciała (kąpiel, peeling, depilacja, balsamowanie). Wtedy mam też czas na manicure i pedicure. 


4. Ulubiony lakier do paznokci? 

Aktualnie regeneruje moje paznokcie wiec używam tylko odżywki Eveline aby się wzmocniły i trochę urosły. 



5. Co jesz/pijesz podczas czasu dla siebie? 

Bardzo lubię sałatki owocowe jednak teraz ciężko z owocami, wiec teraz często jem jogurt naturalny z pokrojonym bananem. 
Jesienią i zima pije bardzo dużo różnych herbat. Bardzo lubię owocowe. Najczęściej piję teraz zieloną herbatę z grejpfrutem. Ostatnio zrobiłam spory zapas herbat z Biedronki więc regularnie je piję teraz. 


6. Aktualnie ulubiona świeca?

Bardzo lubię świece z nutą wanilii i pomarańczy. Bardzo lubię tez świece z biedronki o zapachu jabłka i cynamonu. 


7. Czy kiedykolwiek miałaś czas dla siebie "na zewnątrz"?


Jak najbardziej. Zazwyczaj taki czas mam w weekendy, gdy spędzam czas z Narzeczonym.
Wtedy dużo spacerujemy, odpoczywamy, możemy porozmawiać na wszystkie tematy. Zapominamy wtedy o wszystkich problemach i sprawach codziennych. 


8. Czy kiedykolwiek poszłaś sama do kina?


Szczerze mówiąc jeszcze mi się to nie zdarzyło. Jeśli już wychodzę do kina to idę z Narzeczonym lub przyjaciółmi. Ale nie mam nic przeciwko temu. Może kiedyś się wybiorę sama.


9. Twój ulubiony sklep online?


Ubrania i buty staram się nie kupować online. Jednak bardzo lubię drogerie internetowe.
Moim ulubionym jest sklep kosmetykomania.pl oraz mintishop.pl

10. Czy chcesz coś dodać? 


Na koniec chciałabym dodać aby starać się od czasu do czasu znaleźć chwile dla siebie.
Zapomnieć o pracy, obowiązkach a zrobić rzeczy, które sprawiają nam ogromną przyjemność. 


A jak u Was jest z wolnym czasem? 
Jeśli macie ochotę zapraszam do odpowiedzenia na te pytania w komentarzach lub na swoich blogach, jeśli macie i podlinkujcie je. Chętnie poczytam :) 

Do następnego, 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz