sobota, 27 lipca 2013

Piątkowy relax




Hej!
 
Ostatni tydzień był dla mnie dość ciężki i nieprzyjemny.Dlatego postanowiłam w piątek odstresować się i zająć tylko sobą.
 
Pokażę Wam zdjęcia ale dodatkowo napiszę na dole kosmetyki jakie użyłam.
 
 
Najpierw umyłam sobie włosy.
Szampon jaki używam to Garnier.
Kiedyś skusiłam się na inny i przez niego zaczęły wypadać mi włosy i są w złej kondycji.
Ale o tym innym razem.
 

 
 
Potem przyszedł czas na maskę do włosów. Używam maski mlecznej Kallos, którą zakupiłam na allegro po rekomendacjach Nissiax83.
 
 

 
 
Następny krok to peeling twarzy.
 

 
Następnie gdy wanna napełniałam mi się cieplutką wodą, nałożyłam sobie maseczkę.
 
 

 
 
Potem już tylko kąpiel :)
 
 

 
 

 
 

 
 
Na sam koniec umyłam ząbki
 
 



Nałożyłam krem pod oczy 



Następnie krem na twarz 

 
 
Oraz balsam na całe ciało. A na usta malinowe masełko z Nivea (niestety zapomniałam o zdjęciu)

 
Po czym poszłam spać :)

 
 
 
 
Lista użytych kosmetyków:
1. Garnier, Fructis Color Resist, Szampon wzmacniający dla włosów farbowanych.
2. Kallos, Crema al Latte Mleczna odżywka kremowa do włosów
3. Perfecta, Peeling gruboziarnisty wygładzający, cera tłusta i mieszana
4. Perfecta, Antybakteryjna maseczka na twarz oczyszczająca do cery trądzikowej z gruszką i glinką
5. Body Club, Puder do kąpieli Wanilia & Miód
6. Sensodyne Extra Fresh, pasta do zębów 
7. Flos-Lek, żel ze świetlikiem lekarskim i babka lancetową do powiek i pod oczy
8. Nivea, Regenerujący krem na noc
9. Garnier, Silnie regenerujący krem do ciała z L-Bifidusem, skóra bardzo sucha, zniszczona
10. Nivea, Lip Butter, Raspberry Rose 
 
 
Wy też czasem robicie sobie takie dni?
Jak to u Was wygląda?
 
Uciekam do Mojego M a Wam życzę miłego weekendu i pięknej pogody :)
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz