poniedziałek, 22 lipca 2013

Nowości z lipca 2013

 
 
 
Hej! :)
 
 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać rzeczy, które ostatnio udało mi się zakupić.
Bez zbędnego pisania przechodzę do zakupów i zacznę od rzeczy kupionych w ostatni weekend.
Będąc z siostrą na zakupach wypatrzyłam sobie ładne sandałki W.Potocki. Miałam już je na sobie dzisiaj i w niedziele. Mogę stwierdzić, że są bardzo wygodne, stopy się w nich nie pocą. A w dodatku są bardzo ładne.
 
Cena:49zł
 
 
 
W sobote kupiłam również strój kąpielowy, ponieważ chcę nauczyć sie pływać. Nie miałam za dużego wyboru ze względu na mój większy rozmiar piersi ale wypatrzyłam sobie bardzo ładny w niebieskich odcieniach. Też juz go miałam na basenie. Podoba mi się. Jest bardzo wygodny i tak jak na zdjęciu widać, ma wygodne zapięcie, które nie powinno się samo odpiąć :)
 
Cena:55zł
 
 
 
 
Byłam też w biedronce na zakupach spożywczych i skusiłam się na zakupienie pudru do kąpieli o zapachu wanilii i miodu. Jeszcze go nie wypróbowałam. Zostawiam go sobie na piątkowy wieczór :)
 
Cena:1,99zł
 
 
Zakupiłam również spodenki, które mogłyście już zobaczyć TU. Są bardzo fajne, dobrze się noszą
i w ostatnim czasie są moimi ulubieńcami i noszę je praktycznie non stop.
 
Cena: 39,90zł przeceniona z 59,90zł
 
 
 
Ostatnią rzeczą z ubrań jest boserka zakupiona w Nowym Sączu.
Jeszcze jej nie nosiłam ale z pewnością niedługo nadarzy się taka okazja.
 
Cena:19,99zł
 
 
 
Teraz pokażę Wam kilka kosmetyków.
 
Pierwszym jest olejek kokosowy do opalania z Dax'a z niską ochroną 6SPF. Użyłam go tylko kilka razy więc jeszcze nie mam o nim zdania.
 
Cena:12,99zł
 
 
 
Kolejnym olejkiem do opalania jest Olejek z Kolastyny również z SPF6.
Tego jeszcze nie używałam w ogóle.
 
Cena: 13,99zł
 
 
 
Ostatnio na promocji w Naturze był przyspieszacz opalania z Ziaji więc postanowiłam go wypróbować. Delikatnie przyspiesza opalanie ale po ostatnim weekendzie dochodzę do wniosku, że najlepiej opalać się na basenie, po wyjściu z wody.
 
Na promocji kosztował 7.99zł
 
 
W związku z tym, że nie opalam twarzy, ponieważ opaleniznę stopniuję sobie ciemniejszymi podkładami zakupiłam krem z Dax'a Sun z filtrem 30.
Użyłam go będąc na basenie i w pełni chroni przed słońcem. Nie opaliło mi twarzy w porównaniu do reszty ciała.
 
Cena: 13,90zł 
 
 
 
Ostatnią rzeczą jaką kupiłam jest Żel łagodzący po opalaniu z Ziaji z serii Sopot Sun.
Faktycznie żel łagodzi poparzenia. Wypróbowałam go na sobie jak i Moim M po wczorajszym opalaniu i łagodzi poparzenia w delikatnym stopniu.
Jest fajny, chłodny i ładnie pachnie.
 
Cena: 7.90zł w okolicznej drogerii.
 
 
 
Na dziś to tyle nowości :)
 
A Wam co udało się ostatnio zakupić?
Miałyście któryś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdzają?
Do następnego,
Aga:*