wtorek, 30 lipca 2013

Bourjois, Healthy Mix, Serum Gel Foundation- (Podkład w żelu)

Hej!
 
 
Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego podkładu.
A jest nim tym razem podkład w żelu Bourjois Healthy Mix Serum.
 
 
 
 

Opis: Owocowa terapia (z liczi, jagodami goji i owocem granatu) zmniejszająca zmęczenie, pozostawiająca uczucie świeżości i lekkości, rozświetlająca i ujednolicająca cerę na 16 godzin. Zawiera witaminy i przeciwutleniacze. Podkład ma postać żelu, który stapia się z naturalnym odcieniem skóry i nadając jej pół matowe wykończenie. Jest hypoalergiczny i nie blokuje porów. Dostępny w 6 odcieniach.
 
Skład:  Aqua (Water), Dimethicone, Cyclopentasiloxane• PEG-10 Dimethicone, Butylene Glycol, Aluminum StarchOctenylsuccinate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride •Disteardimonium Hectorite, Disodium Stearoyl Glutamate •Dimethicone Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Glycerin, AlcoholDenat., Parfum (Fragrance), Panthenol, Aluminum Hydroxide• Litchi Chinensis Pericarp Extract, Silica, Lycium Barbarum FruitExtract, Pantolactone, Punica Granatum Extract, PotassiumSorbate, Sorbic Acid [+/- (May Contain) : CI 77007 (Ultramarines)• CI 77019 (Mica), CI 77491, CI 77492, CI 77499 (Iron Oxides)• CI 77891 (Titanium Dioxide)]
 
Cena: 55zł
 
Pojemność: 30ml
 
Mój odcień: 51 Light Vanilla
 
Moja opinia: Skusiłam się na niego już jakiś czas temu. Akurat był na pomocji.
Użyłam go kilka razy i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń ale zacznę od początku.
 
Zacznę od opakowania. Kosmetyk mieści się w buteleczce z pomką, co jak wiecie jest dla mnie ważne ze względów higienicznyh.
Buteleczka jest wykonana na tyle dobrze, że podkład nie poniesie żadnych uszkodzeń w czasie transportu.
Pomka również działa bez zarzutu. Jeszcze ani raz nie zdarzyło mi się, aby się przycieła czy cokolwiek.
 
A jaki jest sam podkład?
Myślę, że jeden z lepszych jakie miałam okazję testować.
Pierwsze co zwróciło moja uwagę przy stosowaniu to piękny owocowy zapach, który po aplikacji ulatnia się i jest nie wyczuwalny dla naszego nosa.
 
Konsystencja jest bardzo lekka. Przyjemnie się go nakłada zarówno palcami jak i pędzlem.
Podkład jest słabo kryjący. Jednak krycie lekko można stopnować kolejnymi warstwami.
Jednak trzeba z tym uważać, ponieważ słyszałam od innych dziewczyn, że każda kolejna warstwa podkreśla suche skórki.
Mi wystarcza jedna warstwa. Jedynie w miejsca strategiczne nakładam dwie.
 
Co do trwałości to różnie z nim bywa. Wszystko zalezy od temeratury jaka panuje.
W chłodniejsze dni potrafi utrzymać się około 5-6godzin. Natomiast w cieplejsze dni przy mojej mieszanej cerze schodzi po 3 godzinach. Nie wiem jakby wyglądało to u posiadaczek cer suchych i normalnych.
 
Myślę, że jest wart wypróbowania ale na pewno nie w cenie regularnej. Według mnie jest ona zdecydowanie zawyżona jak na taki kosmetyk.
Jeśli załapiecie się na jakąś promocję, warto wypróbować.
 
 
 

 
 

 
 
Jeśli byłybyście zainteresowane innymi podkładami, zapraszam:
  •  Rimmel Match Perfection Gel KLIK
  •  Maybelline Afinitone  KLIK
  •  Pierre Rene Phenomenal Matt  KLIK
 
Jeśli miałyście ten podkład, dajcie znać jak sie u Was sprawował.
Do następnego,
Aga:*

 
 


1 komentarz: