piątek, 5 lipca 2013

Niekosmetyczni Ulubieńcy Czerwca 2013

Witajcie Kochane! :)
 
 
 
Ostatnio byli kosmetyczni ulubieńcy czerwca (LINK TU) więc dzisiaj czas na niekosmetycznych ulubieńców.
 
 
1.Ulubiony serial
W ostatnim miesiącu raczej nie oglądałam seriali. Pod koniec miesiąca natomiast postanowiłam powrócić do starych produkcji. Na pierwszy strzał poszedł polski serial Magda M. Oglądam go na TVN Player ( KLIK ).
 

 
 
2. Ulubiony program telewizyjny
Tak jak w poprzednim miesiącu było to "Pytanie na śniadanie" dopóki nie zdjęli go na przerwę wakacyjną.
 
 
3. Ulubione miejsce
 
W ostatnim miesiącu najczęściej chodziłam po lesie. Lubię atmosferę, która w nim panuje. Można się wyciszyć, przemyśleć różne rzeczy, zbliżyć się do natury. Według mnie jest to najlepsze miejsce na świecie :)
 
 
 
4. Ulubione ubrania
Jeśli chodzi o ubrania to chodziłam w różnych. Jednak najbardziej spodobała mi się sukienka, którą pierwotnie kupiłam na poprawiny. Wykonana jest w 100% z poliestru. Bardzo wygodna w noszeniu, przed kolano. Z tyłu jest wykonana kokardka widoczna na zdjęciu poniżej. Do sukienki dołączony był paseczek, którego ja nie nosiłam. Kupiłam ją w jednym ze sklepów w Centrum Handlowym Europa II w Nowym Sączu. Dałam za nią 65zł.
 
 
5. Ulubiony zapach do domu
 
Jakiś czas temu zakupiłam świeczki z Biedronki firmy La Rissa. W tym miesiącu często paliłam świeczkę o zapachu owoców leśnych. Jest to bardzo ładny intensywny zapach, który czuć jeszcze jakiś czas po zgaszeniu świeczki. Świeczka jest wydajna, pali się w miarę równomiernie.
Polecam zarówno tę jak i ta o zapachu Wanilii z pomarańczą.
 
 
 
Z ulubieńców to by było na tyle. A jacy są Wasi ulubieńcy?
Miłego dnia:)
Do następnego,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz