środa, 24 lipca 2013

Trochę prywaty, czyli 50 faktów o mnie. A nawet 51

Hej Dziewczyny!
 
 
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem, do napisania którego zainsirowała mnie Bellitkaa KLIK .
Żeby post nie był za długi przechodzę do faktów.
 
 
1. Na imię mam Agnieszka.
2. Uwielbiam sezonowe owoce ( poziomki, truskawki, maliny, borówki).
3. Interesuję się makijażem od 6 klasy Szkoły Podstawowej.
4. Mam siostrę młodszą ode mnie o 3 lata.
5. Kiedyś w końcu zdecyduję się iść na prawko.
6. Odstresowywyuje się spacerując po lesie.
7. Nie umiem jeździć na rolkach, ale za to uwielbiam jeździć na rowerze.
8. Nigdy nie należałam do wysokich osób.
9. W Szkole Podstawowej byłam szczupła, jednak po tabletkach przytyłam i teraz staram się wrócić do poprzedniej wagi.
10. Chciałabym kiedyś mieć własny dom z dużym ogrodem.
 
 
11. Jestem w stanie wyjść z domu bez makijażu.
12. Moimi ulubionymi porami roku są wiosna i lato.
13. Planuję w najbliższą zimę nauczyć się jeździć na nartach.
14. Mam dwa plany na przyszłość, których nie zdradzę Wam ;)
15. Nigdy nie interesowałam się młodszymi chłopakami, zawsze wolałam starszych ode mnie.
16. Bez moich przyjaciółek byłoby nudno.
17. Swojego pierwszego chłopaka miałam w 6 klasie podstawówki i byłam z nim do połowy 3 klasy gimnazjum.
18. Uwielbiam małe dzieci. Chciałabym mieć w przyszłości dwójkę swoich.
19. Właśnie tyle mam lat.
20. Kiedyś byłam wstydliwa. Pewnego dnia stałam sie odważniejsza i bardziej pewna siebie.
21. Podobają mi się sportowe samochody. Marzy mi się Lamborghini Aventador.
 
 
22. Łatwo nawiązuję nowe znajomości.
23. Nie mam większych problemów z załatwieniem spraw urzędowych.
24. Potrafię wykłócić się o swoje.
25. Przez kilka lat obgryzałam paznokcie. Pewnego dnia doszłam do wniosku, że chcę mieć ładne i już tego nie robię.
26. Zawsze z nerwów dostaję straszny ból brzucha.
27. Łatwo się wzruszam. Łatwo też mnie zranić słowami.
28. W dwa tygodnie czerwca obejrzałam wszystkie sezony Magdy M.
29. Lubię muzykę góralską i się tego nie wstydzę.
30. Boje się dzikich zwierząt, węży, żmij.
31. Kiedyś uwielbiałam czarne ubrania. Teraz zdecydowanie stawiam na kolory.
32. Lubię mieć pobieraną krew i nie boję się tego.
33. W gimnazjum uwielbiałam język polski, w liceum niestety zniechęciła mnie do niego nauczycielka.
34. Nie umiem pływać ale się uczę.
35. Postanowiłam każdy możliwy dzień rozpoczynać od biegania.
36. Moje ulubione kolory to: miętowy, rozbielony pomarańcz, biały.
37. Staram się nie spóźniać na umówione spotkania.
38. Gdy byłam mała chciałam zostać nauczycielką.
39. Od zawsze byłam kiepska z matmy.
40. Nigdzie nie ruszam się bez telefonu i portfela, w którym mam dokumenty i pieniądze.
41. Mimo, że nie umiem śpiewać, casami to robię. Najczęściej na weselach.
42. Codziennie wieczorami ćwiczę z Ewą.
43. Gdy mam gdzieś wyjść, nigdy nie mam sie w co ubrać.
44. Czasem lubie pobyć sama.
45. Interesuję się fotografią.
46. Bardzo lubię zieloną herbatę.
47. Lubię wszelkie prace domowe (pranie, sprzątanie, mycie okien, odkurzanie).
48. Lubię przebywać w towarzystwie innych osób.
49. Boję się pijanych osób, których niestety w moich okolicach jest sporo.
50. Kocham swojego M a on mnie.. I tak już od ponad 3lat.
51. Nie lubię nosić czapek ale za to pokochałam szale i apaszki.
 
 
 
 
 
Mam nadzieję, że poznałyście mnie teraz trochę lepiej.
Zapraszam Was do tej zabawy. Swoje tagi pozostawcie w komentarzach, chętnie poczytam.
A tym czasem uciekam.
Do następnego,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz