środa, 31 lipca 2013

Niekosmetyczni ulubieńcy lipca 2013

Hej!
 
 
Dziś ostatni dzień lipca więc czas na ulubieńców. 
Jak widać po tytule kosmetyków żadnych Wam nie przedstawię. Jest to spowodowane tym, że makijażu praktycznie nie wykonywałam, a z pielęgnacji nic mnie szczególnie nie urzekło.

Cały miesiąc były u mnie upały a wczoraj diametralna zmiana. Padało, było bardzo zimno i juz myślałam, że tak będzie do weekendu, co byłoby tragedią, ponieważ podziewam się gości.
Na szczęście dziś już jest znów piękne słoneczko i nawet ciepło. Oby się tylko utrzymało to jak najdłużej :)

No ale przejdę już do tematu posta, żeby nie był za długi.


1. Ulubiony serial




Telewizji mało oglądam ze względu na brak czasu.
Natomiast zaczęłam oglądać seriale na tvn Player.
W czerwcu oglądałam Magdę M a w lipcu przyszedł czas na Prawo Agaty .
Jest to polski serial, w którym główną rolę odgrywa Agnieszka Dygant. Serialowa Agata Przybysz jest dyrektorką działu prawnego w koncernie ubezpieczeniowym. Jednak w wyniku nieprzyjemnych sytuacji traci tę pracę. Musi sobie od nowa zbudować życie prywatne jak i zawodowe.
Wraz ze swoją przyjaciółką otwierają kancelarie prawną. Jest to dla niej nowa rola, ale radzi sobie świetnie.

W serialu występują również: Małgorzata Kożuchowska, Daria Widawska, Leszek Lichota i wiele innych.

Obsada serialu gościła również w Krynicy, gdzie nagrywane były odcinki. Miałam okazję być tam i ja :)

Jeden odcinek był również nagrywany w Nowym Sączu.

Pokażę Wam kilka fotek z tamtego dnia:

 
 

 




2. Ulubione miejsce

W tym miesiącu raczej nie miałam swojego ulubionego miejsca :)
Był chyba nim mój dom.

3. Ulubione ubrania i buty


Ze względu na wysokie temperatury nie mogłam nosić nic innego jak szorty, przewiewne bluzeczki i sandałki. Bluzeczki nosiłam różne. Natomiast spodenki prawie non stop te same. Co je wyprałam to znów zakładałam. Mogłyście już je u mnie zobaczyć.
Co tu więcej o nich mówić? Na lato idealne :)

 



Buty również Wam juz pokazywałam w zakupach z lipca.
Też nie będę się o nich rozpisywać. Idealne na letnie wyjścia na miasto, spacer czy gdziekolwiek.
Są bardzo wygodne.

 



4. Ulubieni Youtuberzy

W lipcu obejrzałam wszystkie filmy Aggie81irl Klik i TheKretka1 Klik .  
Bardzo polubiłam dziewczyny za to jakie są i jak świetną robotę odwalają na YT i pomagaja innym :)
Dziękuję :) :*


Z ulubieńców to tyle. A jakie są Wasze?
Dajcie znać w komentarzach.
Może też piszecie bloga, więc podeślijcie adresy, napewno zajrzę :)
A tym czasem uciekam.
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz