wtorek, 14 kwietnia 2015

BingoSpa Migdałowe masło Shea do ciała

Witajcie Kochane! 





Dzisiaj chciałam Wam przedstawić masło do ciała od BingoSpa. 


Opis producenta:

Delikatne Shea Body Butter Almonds BingoSpa do ciała o zapachu olejku migdałowego. 
Niezwykłe bogactwo odżywczych substancji, witamin i antyutleniaczy zawartych w mieszaninie masła Shea i masła kakaowego -  sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Naturalne antyoksydanty chronią skórę przed działaniem wolnych rodników.

Masło Shea i masło kakaowe są biozgodne ze skórą, co oznacza, że są w pełni tolerowane przez skórę i nie powodują uczuleń.  Wszystkie składniki odżywcze są błyskawicznie wchłaniane.  Shea Body Butter Almonds BingoSpa intensywnie nawilża i ujędrnia, wyrównuje koloryt skóry. Efekt wygładzenia i miękkości skóry zauważalny już po pierwszym zastosowaniu. Delikatna konsystencja Shea Body Butter Almonds BingoSpa  nasyca skórę odżywczymi składnikami. Odżywiona i zregenerowana skóra staje się miękka, nawilżone i pełna promiennego blasku.

Skład: 



Cena/Pojemność:

24zł / 250g





Moja opinia: 

Kosmetyk dostajemy w klasycznym plastikowym opakowaniu. Tak jak w przypadku maseczki drożdżowej, również z BingoSpa, o której pisałam TUTAJ  jestem zadowolona, ponieważ całość kosmetyku wydostaniemy do końca. 
Zapach masła jest bardzo intensywny. W zależności kto co lubi. Mi z początku przeszkadzał, jednak teraz zaczyna mi pasować. Bardzo wyczuwalne są słodkie migdały.Jednak ten zapach nie utrzymuje się długo. Średnio tak około trzech godzin.
Konsystencję ma dość typową jak dla takich produktów. Jest dość zbita, gęsta, a jednocześnie delikatna. Bardzo dobrze się rozprowadza po ciele i szybko wchłania. Nie zostawia tłustego filmu na skórze, a efekt nawilżenia utrzymuje się dość długo. Po zimie mam przesuszoną skórę, więc moje wymagania co do produktów wzrosły. Ale ten kosmetyk daje radę i jestem z niego zadowolona. 
Skóra rzeczywiście jest nawilżona już od pierwszego użycia ale czy ujędrniona? Hmm szczerze mówiąc nie wiem, ponieważ uważam, że sam kosmetyk nie da rady sobie z ujędrnieniem. Ja stosuję kosmetyki ujędrniające, masaż bańkami chińskimi, ćwiczę i jem zdrowo więc moja skóra jest w nie najgorszym stanie. Natomiast czy ten produkt sam poradzi sobie z ujędrnieniem? Chyba nie. Ale jako dodatek jest na prawdę w porządku. 
Masełko jest bardzo wydajne, więc nawet przy codziennym stosowaniu wystarczy nam na długi czas. 
Minusów nie zauważyłam. No chyba, że ten zapach, który nie każdemu się spodoba. Ale poza tym na prawdę produkt polecam do wypróbowania.



A czyja go kupię ponownie? Ten zapach może nie, ale chętnie wypróbuję inne warianty zapachowe.

 UWAGA! FAKT, IŻ DOSTAŁAM PRODUKT OD FIRMY, NIE WPŁYNĘŁO TO NA MOJĄ RECENZJĘ

Do następnego,


1 komentarz: