środa, 18 czerwca 2014

TMI TAG - Za dużo informacji

 

Hejka Kochane!

 
 
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was TAG, który ostatnio bardzo często widziałam na YT i na blogach.
Pytań jest dość dużo więc nie przeciągam, aby notka nie była zbyt długa.
Dlatego też przechodzę już do pytań.
 
 

1. Co masz na sobie?

Na sobie mam spodenki i zwykłą bluzkę na ramiączkach, ponieważ jest dość ciepło

2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?

Byłam i jestem zakochana. Jeśli czytacie mnie dłużej, pewnie o tym doskonale wiecie :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?

Raczej nie miałam.

4. Ile masz wzrostu?

Niestety tylko 158cm.

5. Ile ważysz?

To zostawię dla siebie ;)

6. Jakieś tatuaże?

Na razie nie mam ale planuję. Jeśli zrobię, z pewnością Wam pokażę :)

7. Jakiś piercing?

Mam tylko przekłute uszy.

8. OTP ? (one true pairing) para (tv) ktora lubisz?

Pierwszą taką parą jest serialowa para z serialu Magda M czyli serialowa Magda Miłowicz i Piotr Korzecki. A drugą taką parą jest z serialu Majka czyli Maja Olkowicz i Michał Duszyński

9. Ulubiony program (serial)?

Bardzo lubię oglądać "Rodzinkę.pl" oraz "Ranczo"

10. Ulubione zespoły?

Raczej nie mam ulubionego zespołu. Słucham to, co wpadnie mi w ucho.

11. Coś, czego Ci brakuje?

Brakuje mi zdecydowanie czasu i czasem mojego M...

12. Ulubiona piosenka?

To się często zmienia. Obecnie nie mam ulubionej, ale bardzo polubiłam niemieckie piosenki.

13. Ile masz lat?

28 czerwca skończę 20.

14. Znak zodiaku?

Rak.

15. Czego szukasz u partnera?

U partnera szukam akceptacji, zrozumienia, wsparcia i poczucia bezpieczeństwa. A właściwie to już znalazłam ;)
 

16. Ulubiony cytat?

"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca."
Paulo Coelho

17. Ulubiony aktor?

Raczej nie mam ulubionego aktora.

18. Ulubiony kolor?

Niebieski, czarny, biały, zielony i miętowy.

19. Głośna muzyka czy cicha?

Wszystko zależy od rodzaju muzyki i sytuacji.

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?

Hmm gdy jestem smutna wybieram takie miejsca, gdzie mogę być sama. Czasem jest to mój pokój, a czasem las.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?

Sam prysznic z codzienną higieną zajmuje mi około 15minut. Natomiast gdy dodatkowo robię sobie  domowe SPA, potrzebuję około godziny.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?

Makijaż zajmuje mi 10minut, poranny prysznic 10minut i śniadanie (jeśli jem) to około 5minut. Czyli wszystko około 25-30minut.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?

Nie biłam się nigdy z nikim.

24. TURN ON. Co Cię kręci, co Ci się podoba u mężczyzn?

U mężczyzn podoba mi się poczucie humoru, inteligencja i prawdziwa męskość. Podoba mi się, jeśli mężczyzna jest zadbany.

25. TURN OFF. Co Ci się nie podoba u mężczyzn?

Nie podoba mi się tani podryw, poddawanie się oraz niedbałość o siebie.

26. Powód, dla którego dołączyłaś do blogosfery?

Do blogosfery dołączyłam ze zwykłej ciekawości oraz aby móc dzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami kosmetycznymi.

27. Czego się boisz?

Boję się samotności oraz, że mogę nie dać rady spełnić moich marzeń.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?

Nie pamiętam kiedy to było.

29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?

Kilka minut temu.

30. Co oznacza Twój Blog username?

czarna- kiedyś miałam taką ksywkę od czarnych włosów, myszka-mój M tak na mnie mówi, a 1994 to rok mojego urodzenia.

31. Ostatnio przeczytana książka?

Ostatnio przeczytałam książkę Nicholasa Sparksa pt "List w butelce".

32. Książka, którą aktualnie czytasz?

Również jest to książka Nicholasa Sparksa. Tym razem jest to "Ostatnia piosenka"

33. Co ostatnio oglądałaś?

Filmik Karoliny z kanału Stylizacje.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?

Był to Mój M.

35. Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś smsa?

Miłość:*

36. Ulubiona potrawa?

Spaghetti, gołąbki, naleśniki z serem

37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?

Jest ich kilka. Hiszpania, Francja, Włochy

38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?

W domu u Mojego M.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?

Oczywiście. Podoba mi się Mój M.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?

W niedziele wieczorem.

41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?

Nie pamiętam.

42. Ulubiony smak słodki?

Czekolada

43. Na jakich instrumentach grasz?

Niestety nie umiem grać na żadnym instrumencie.

44. Ulubiona część biżuterii?

Bransoletki i kolczyki.

45. Ostatnio uprawiany sport?

Ćwiczenia z Ewą Chodakowską

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?

"Nie ufaj mi" zespołu Lemon

47. Ulubiony tekst na podryw?

Nie mam takiego.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?

Nie

49. Z kim  ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?

Z rodziną i Moim M.

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?

Może na nie odpowiedzieć każdy, kto ma na to ochotę.
Zapraszam do zabawy :)
 
Myślę, że dość dużo się o mnie nowego dowiedziałyście. W razie jakichkolwiek pytań, śmiało piszcie w komentarzach :)
 
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz