sobota, 28 czerwca 2014

Haul kosmetyczny z DM

 

Witajcie Kochane!

 
 
Dawno nie było u mnie postu kosmetycznego, więc dzisiaj przyszła na to pora.
Pokaże Wam, co udało mi się kupić w DMie oraz w Polsce jeszcze przed wyjazdem w Naturze i Rossmanie.
Zacznę od zakupów z Polski.
 
 
Na promocji -49% w Rossmannie kupiłam podkład Revlon Colorstay w kolorze 110 Ivory.
 
 
 
 
Z kolei na promocji -40% w Naturze kupiłam jeszcze jeden podkład.
A mianowicie Loreal True Match w odcieniu N1 Ivory.
 

 
 
W naturze kupiłam również 3 pomadki.
Jedna z nich jest pomadka z limitowanej edycji Catrice.
Pomadka pochodzi z serii Celtica w odcieniu C01 Pinkadoxa.
Początkowo się trochę na niej zawiodłam ale poźniej się z nią polubiłam, ale o tym w innym poście.
 

 
 
Kupiłam sobie również dwie pomadki z Essence z serii Longlasting.
Jedna z nich jest w kolorze 10 Cotton Candy
 

 
Druga jest w odcieniu 07 Natural Beauty i jest bardzo zbliżona do koloru moich ust

 
Z zakupów w Polsce to tyle.Teraz przejdę do zakupów z Dm.
Kupiłam kilka rzeczy z kolorówki oraz pielęgnacji.
 
Pod prysznic kupiłam dwa żele Dusch Das o zapachu Heavenly Vanilla.
 

 
Kupiłam również żel o zapachu Mandarine küsst Zitronengras.
Za każdy żel zapłaciłam 0.77euro.

 
Pod prysznic kupiłam również żel z edycji limitowanej Balea o zapachu Mango Mambo. Cena to 0.65 euro.
 

 
Z Balea kupiłam również mydło o zapachu Pfirsich & Nektarinenduft. Cena mydła to 0.65euro.

 
Z Balea mam również dwa dezodoranty. Za każdy z nich zapłaciłam chyba 0.55 euro.
Pierwszy z nich to zapach Mango Mambo
 

 
Drugi zapach to Himbeere & Zitronengras

 
Z perfum kupiłam również Playboya Play It Rock. Ceny niestety nie pamiętam.
 

 
I ostatnie moje łupy z Dm to trzy pomadki z P2.
 
Pierwsza z nich to Sheer Glam Lipstick w odcieniu 015 P.S I Love You.
Cena to 1.95 euro
 

 
Druga to Pure Color Lipstick w odcieniu 059 Copacabana.
Cena to 1.95euro
 

 
Ostatnią już pomadką jest Secrest Gloss Lipstick w odcieniu 060 Secret Lover.
Cena pomadki to 2.95 euro

 
 
Na dzisiaj to koniec moich zakupów. Więcej o tych produktach opowiem Wam po dłuższym przetestowaniu. A kilka z nich pojawi się być może w ulubieńcach.
A w jednym z kolejnych postów pokażę Wam haul ubraniowy na wiosnę i lato.
Życzę Wam miłego weekendu a tym czasem uciekam sprzątać i potem świętować moje 20-ste urodzinki :)
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz