wtorek, 1 lipca 2014

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette

 

 

Witajcie Kochane!

 
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was prezentację jednej z paletek, które posiadam. A jest nią paletka Catrice Absolute Nude.
 
 


Paletka 6 cieni utrzymana jest w tonacji neutralnej. Cienie w niej umieszczone idealnie nadaja się do makijaży dziennych.
Cena palety to około 22zł za 6g. Dostępna jest w drogeriach, w których znajdują się szafy Catrice. Ja swoją kupiłam z Naturze.
 
 

 
 
 
Według mnie paletka jest godna zainteresowania i wypróbowania.
Zwłaszcza dla osób, które wolą stonowane makijaże.
Cienie od piaskowego do ciemnego brązu są subtelne ale dobrze napigmentowane. Są satynowe i posiadają małe drobinki połyskujące. Jasne odcienie idealnie pasują do rozświetlenia makijażu. Nie tworząc przy tym tandetnego dyskotekowego efektu.
Jak widać na zdjęciu paletka zawiera aplikator do nakładania cieni. Jednak ja wolę używać pędzle.
 
 

 
 
 
Cieni używam już jakiś czas więc mogę wydać swoją opinię.
 
Minusów cieni nie zauważyłam, no może poza jednym. A mianowicie cienie się sypią. Z resztą jak większość cieni sypkich. Jednak z tym wiem jak sobie poradzić.
 
Co do plusów, to przede wszystkim trwałość.
Co prawda zazwyczaj używam cieni z bazą. Jednak do przetestowania i sprawdzenia używałam je kilka razy bez bazy i dały sobie radę. Potrafią utrzymać się około 7-8 godzin bez żadnych poprawek. Nie rolują się i nie znikają z powieki. Pigmentacja cieni jest idealna. Nazywają się Nude i takie właśnie są. Nie za jasne ani nie za ciemne. Idealne na codzień, do pracy czy szkoły.
 
Do ich nakładania używam pędzelków Essence, z którymi świetnie współpracują. doskonale stapiają się ze sobą i ładnie się blendują tworząc idealne smoky eyes.
 
Kolory cieni z bliska:
 

 

 

 
 
Podsumowując cienie Absolute Nude od Catrice idealnie pasują do każdej urody i dla każdej dziewczyny lubiącej naturalny look i delikatne makijaże na codzień. Dzięki tej paletce można wyczarować kilka make up'ów.
Co do opakowania. Jest bardzo trwałe a napisy nie zmywają się.
Polecam ta paletkę każdej z nas, ponieważ cienie są uniwersalne a cena zachęca do wypróbowania.
 
A Wy macie tę paletkę? Co o niej myślicie?
Jakie są Wasze ulubione cienie?
 
Do następnego,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz