wtorek, 8 lipca 2014

Baza pod cienie Kobo

 

Witajcie Kochane!

 
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję bazy pod cienie marki Kobo.
 
 


Bazy Kobo używam już od dłuższego czasu więc jestem w stanie powiedzieć kilka słów o niej.
 
Produkt znajduje się w małym plastikowym opakowaniu. Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie problem z zamknięciem zakrętki. Jeśli macie dobry sposób aby zamknąć, podzielcie się nim ze mną ;)
Cena produktu to około 20zł z Drogeriach Natura
 
 
 
 
 
Konsystencja bazy jest dość tępa, ale pod wpływem ciepła palców poddaje się. Kolorem przybliżona jest do naturalnego odcienia naszej powieki dlatego na powiece jest praktycznie nie zauważalna.
Co do zapachu, jest dość intensywny ale mi absolutnie to nie przeszkadza. Coś mi przypomina ten zapach ale niestety nie wiem co konkretnie.
 
 
 
Baza ładnie podbija kolory cieni. Zdecydowanie przedłuża makijaż oka. Cienie nie rolują się i nie znikają z powieki. Za pomocą Kobo uzyskujemy intensywniejsze odcienie cieni. Nadaje się idealnie pod makijaż dzienny jak i wieczorowy.
Na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć różnicę w intensywności cienia z bazą i bez bazy
 

 
 
Zalety bazy:
 
* bardzo wydajna
* przedłuża makijaż
* podbija kolor cieni
* łatwo się rozprowadza
* cena
 
Jedynym minusem bazy jest nakretka, o której już wcześniej wspomniałam.
 
Miałyście tę bazę? Co o niej sądzicie?
Pozdrawiam i do następnego,
Aga:*
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz