środa, 23 lipca 2014

TAG All About Eyes

 
 

Hej Kochane!



 
 
Dawno nie było u mnie żadnego TAGu więc postanowiłam dzisiaj to nadrobić.
Oglądając filmiki na YT natrafiłam na film Maxineczki. Był to właśnie TAG o oczach.
Po obejrzeniu stwierdziłam, że jest ok i też go zrobię.
Składa się z 10 pytań, do których już przechodzę.
 
 
1. Ulubiony krem/serum pod oczy?
 Pod oczy używam żelu pod oczy, o którym pisałam TUTAJ 

 
A także używam kwas hialuronowy, który otrzymałam od Eveline.
 
 
 
 
2. Ulubiony korektor pod oczy?
 Pod oczy jak i na wszystkie niediskonałości używam korektora Stay Natural od Essence.

 
 
3. Ulubiony produkt do brwi?
 Moim ulubionym produktem do brwi jest paletka Essence, o której pisałam TUTAJ


 
4. Ulubiona baza pod cienie?
Używam bazy z Kobo i na razie spisuje się bardzo dobrze.
Jej recenzja również pojawiła się na moim blogu TUTAJ 

 
 
5. Ulubiona paletka cieni? (tylko jedna)
Jeśli miałabym wybrać tylko jedną, zdecydowanie byłaby to paletka 120 cieni, którą kupiłam jakiś rok temu na allegro.
Recenzja TUTAJ
 


 
6. Ulubiony płyn do zmywania makijażu oczu?
Do demakijażu twarzy jak i oczu używam płynu micelarnego BeBeauty z Biedronki.


 
7. Ulubiony tusz do rzęs?
 Obecnie moim ulubionym tuszem jest Lovely Curling Pump Up. Jego recenzja pojawi się niedługo na blogu.


 
8. Ulubiony eyeliner? (żelowy, kredka, w pisaku?)
Moim ulubionym eyelinerem jest żelowy eyeliner z Essence w odcieniu 01 Midnight in Paris.
 


 
9. Ulubiony pojedyńczy cień?
 Nie kupuję pojedyńczych cieni więc nie mam takiego ulubionego.
Używam tylko i wyłącznie paletek.
 
10. Ulubione okulary przeciwsłoneczne?
Na chwilę obecną mam jedną parę okularów, z których jestem zadowolona.

 
 
 
 
Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w tej zabawie.
Jeśli odpowiecie na ten TAG, zostawcie w komentarzach linki, chętnie poczytam :)


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz