sobota, 12 lipca 2014

Zestaw do stylizacji brwi od Essence

 
 

Hejka Dziewczyny!

 
 
Kilka lat temu nie sądziłabym, że będę używać zestawu do brwi. Wcześniej tylko je regulowałam. Jednak pewnego dnia obejrzałam na YT kilka filmików dotyczących brwi. Wtedy postanowiłam spróbować i pobiegłam do Natury po zestaw z Essence. Zanim to jednak zrobiłam sprawdziłam na Wizażu opinie na temat tego kosmetyku. Od tamtej pory nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez wystylizowanych brwi.
 
 
 
 
Zestaw zawiera dwa cienie, szblony oraz pędzelek, którego używam tylko na wyjazdach, kiedy nie biorę pełnej kosmetyczki.
 
 
 
Opakowanie:
 
Tak jak już wspomniałam w skład opakowania wchodzą dwa cienie, pędzelek i trzy szablony, których nie używam.
Do nakładania kosmetyku używam pędzelka skośnego z Essence.
Co do opakowania nie mam żadnych zastrzeżeń. Cienie przyklejone są na plastikowej podstawce a dodatkowo umieszczone w specjalnym pudełeczku, który ułatwia nam przechowywanie.
Jedynym minusem opakowania jest fakt, że napisy się dość szybko ścierają.
 
Pojemność/ Cena:
 
Pojemność to , za którą zapłacimy około 10zł
 
Pigmentacja/ Wydajność:
 
Pigmentacja cieni jest rewelacyjna. Wystarczy niewielka ilość aby nałożyć na brwi. Dzięki czemu produkt jest bardzo wydajny. Używam go od ponad roku a zużycie widoczne jest na zdjęciu poniżej.
Ponadto kosmetyk utrzymuje się cały dzień, nie znika z włosków. 
 
 
 
 
Moja ocena:
 
Paletka Essence jest pierwszym moim kosmetykiem tego typu więc nie mam porównania z innymi.
Jednakże nie wyobrażam sobie bez niej mojej kosmetyczki.
Od początku używam jaśniejszego odcienia i jest dla mnie idealny. Nawet teraz fajnie wyglądam, gdy mam blond włosy :)
Cień jest bardzo trwały i nie wymaga nawet utrwalenia woskiem. Nadaje brwiom bardzo naturalny efekt. Raczej nie można sobie zrobić nim krzywdy przy użyciu odpowiedniej ilości.
Polecam wszystkim dziewczynom zaczynającym zabawę z makijażem brwi jak i tym bardziej doświadczonym. Na chwilę jest to mój ulubieniec i z pewnością na stałe będzie w mojej kosmetyczce. Jednak mam ochotę spróbować zestawu z Catrice.
 
 
 
 
 
A Wy miałyście ten zestaw? Jak się u Was sprawdza?
Do następnego,
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz