czwartek, 10 lipca 2014

Paczka od Eveline-edycja lipcowa



Cześć Dziewczyny!
 
 
Dzisiaj przychodzę do Was ze spóźnionym postem prezentującym paczkę jaką dostałam od Eveline w ramach testowania w miesiącu lipcu. Notka jest opóźniona z powodu problemów technicznych z aparatem.
 
 


Dzisiaj przedstawię Wam tylko kosmetyki jakie dostałam, ponieważ jeszcze ich nie testowałam.
Więc zaczynam prezentację pudełka:
 

 
Pierwszym produktem jest Multiregenerujący olejek po depilacji 8w1.
 

 
Kolejnym jest Kojący balsam-kompres po depilacji.
 

 
Ostatnim już kosmetykiem z serii Just Epil jest Krem do depilacji miejsc intymnych.
 
 
 
Kosmetykiem do paznokci jest Luksusowy Olejek do regeneracji skórek i paznokci.
 
 
 


 
Do ust dostałam dwie pomadki w pięknych kolorach. Odcień Nude to numerek 643. Natomiast kolor różowy to numerek 634.
 
 
 
Ostatnim już produktem jaki dostałam jest podkład Ideal Stay. Kiedyś już dostałam ten fluid ale nie sprawdził mi się odcień.
 
 
Wy też w tym miesiącu dostałyście paczkę od Eveline?
A może używałyście któryś z tych kosmetyków?
Jeśli tak, jak się u Was sprawdziły?
Do następnego
 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz