czwartek, 17 lipca 2014

Flos Lek Żel pod oczy i na powieki

 

Witajcie!

 
 
Od jakiegoś czasu postanowiłam zadbać o okolice oczu. Dużo pracuję przy komputerze więc oczy i ich okolice mam dość zmęczone.
 
 


Prosukt przeznaczony jest dla osób ze skłonnością do podrażnień i obrzęków skóry powiek i okolic oczu oraz posiadających wzrok zmęczony sztucznym oświetleniem. Bezpieczny przy szkłach kontaktowych.
 
Skład:
Aqua, Pentylene Glycol, Propylene Glycol, Plantago Lanceolata Leaf Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Panthenol, Triethanolamine, Butylene Glycol, Chamomilla Recutita Flower Extract, Bisabolol, Carbomer, Glucose, Salvia Officinalis Leaf Extract, Althaea Officinalis Root Extract, Decylene Glycol.
 
Cena kosmetyku to około 7zł za 10ml.
 
 
 
 
Moja opinia:
Konsystencja kosmetyku jest żelowa, lekka i bardzo szybko się wchłania. Zapach dla mnie jest prawie niewyczuwalny.
Żel używam dwa razy, rano i wieczór. W moim przypadku sprawia cuda. Likwiduje cienie pod oczami i opuchlizny, które często rano mi towarzyszą. Idealnie sprawdza się pod makijaż. Nie ma wpływu na jego trwałość.
Produkt jest bardzo wydajny. Wystarczy niewielka ilość aby nałożyć na oczy i powieki.
Daje uczucie ulgi i lekko chłodzi, co bardzo mi odpowiada. Wszystkie zapewnienia producenta są spełnione dlatego jednym słowem polecam ten żel. Zwłaszcza osobom pracującym przy komputerze, spędzającym czas w klimatyzowanych pomieszczeniach. Rewelacyjnie sprawdzi się również u osób, które "zawaliły" noc.

 
 
A Wy jak dbacie o okolice oczu? Co polecacie innego do wypróbowania?
 
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz