poniedziałek, 14 lipca 2014

TAG Włosy

 Witajcie!

 
Dzisiaj przygotowałam Wam dla odmiany TAG o moich włosach.
Więc od razu przejdźmy do pytań.
 
 
 
 
 
1. Kiedy po raz pierwszy miałaś obcięte włosy?
Tego niestety nie wiem. Ale podejrzewam, że między pierwszym a drugim rokiem życia.  
 
2. Kiedy Twoje włosy były po raz pierwszy farbowane, rozjaśniane itd?
 Po raz pierwszy farbowałam włosy 7 lat temu. Wówczas farbowałam najczęściej na czarny. Jednak w kwietniu tego roku zdecydowałam się zostać blondynką i stopniowo rozjaśniam sobie włosy.

3. Produkt do włosów, bez którego nie możesz żyć?
 Przede wszystkim jest to szampon Garniera do włosów farbowanych oraz mleczna maseczka Kallosa.
 
4. Produkt do włosów, którego kupna żałujesz?
Zdecydowanie najgorszym produktem jaki kupiłam i żałuję tego jest duet szampon i odżywka Schwarzkopf Gliss Kur z czarnej serii. Niedługo pojawi się post o tych produktach.
 
5. Na jaki kolor zafarbujesz włosy następnym razem?
Tego jeszcze nie wiem. Na razie stopniowo rozjaśniam aby przejść do blondu.
A co za jakiś czas wpadnie mi do glowy, tego nikt nie wie.
 
6. Na jaki kolor zawsze chcialaś sie przefarbować?
Może nie zawsze ale od około dwóch lat chciałam zostać blondynką i powoli się to spełnia :)
 
7. Jaki produkt na prawdę chciałabys przetestować?
 Chciałabym przetestować kosmetyki Biovaxu do włosów blond.
 
8. Reklamowany, popularny produkt, który na ciebie nie zadziałał?
 Tutaj też wspomnę ten duet z Gliss Kura.
Dla mnie to totalny bubel. Może dla innych jest świetny. Dla mnie niestety nie.
 
9. Co sądzisz o przedłuzaniu/doczepianiu włosów?
 Nie jestem przeciwniczką. Sama kiedyś chciałam przedłużyć. Niestety o takie włosy trzeba bardzo dbać.
 
10. Jedna włosowa zasada, której nigdy nie przestrzegasz?
Niestety często zdarza mi się pójść spać z mokrymi włosami. Wiem, że to bardzo szkodzi włosom, ale moje dość długo schną a myję je zazwyczaj poźnym wieczorem. A nie chcę ich suszyć suszarką.
 
11. Czy używasz suplementów diety?
 Kiedyś używałam Skrzypovity, jednak się nie sprawdziła. Gdy zaczęły wypadać mi włosy zaczęłam brać kapsułki Revalid. O pielęgnacji włosów pisałam TUTAJ
 
12. Jesli tak, to czy działają na ciebie?
Na szczęście działają. Włosy prawie w ogóle mi nie wypadają i jestem zadowolona z tego powodu.
 
13. Kto jest twoim włosowym idolem?
Raczej nie mam takiego idola.

 
 
 
 
Historia moich włosów w zdjęciach:
 
Tak wyglądałam mając kilka lat. Jak widzicie już wtedy miałam ciemne włosy.
 
 
 Potem farbowałam się na taki bliżej nieokreślony kolor. Niestety nie pamiętam jaka to była farba.
Zdjęcie z 2011 roku.
 
 
W ostatnim czasie miałam prawie czarne włosy. Zdjęcie zrobione w październiku 2013 roku.
 
 
A tak moje włosy wyglądały kilka dni przed wizytą u fryzjera.
Zdjęcie zrobione 13 kwietnia 2014 roku.
 
 
Tak włosy wyglądały po pierwszym rozjaśnianiu. Zdjęcie zrobienie zaraz po wizycie u fryzjera, 18 kwietnia 2014 roku.
 
 
 
Tak wyglądają moje włosy po dwukrotnym rozjaśnianiu.
Zdjęcie zrobione wczoraj, 5 dni po fizycie u fryzjera.
 
 
 Co myślicie o moich "nowych" włosach?
Zapraszam wszystkich chętnych do wzięcia udziału w zabawie.
A tym czasem uciekam.
Do następnego


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz