piątek, 17 października 2014

Hello Autumn. Nowa limitowanka Essence


 
 
 
 
 

Witajcie Kochane!

 
 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić nową serię limitowaną z Essence, kóra aktualnie jest dostępna w Drogeriach Natura.
 
 
 
W skład limitowanki wchodzą:
 
* dwie paletki w jesiennych kolorach,
* dwie wersje zestawów do brwi,
* krem do ust w dwóch odcieniach,
* kredka do oczu również w dwóch odcieniach,
* pudrowy róż,
*puder multikolor,
* lakiery do paznokci,
*gmki do wlosów.
 
Gdy zobaczyłam tę serię w drogerii, musiałam się jej przyjrzeć z bliska i nie obyło się bez zakupów.
Z tej kolekcji postanowiłam zakupić sobie:
 
* Zestaw do brwi. Odcień jaki wybrałam to 02 Walk In The Park, który prezentuje się tak:
 
 
* Róż dostosowujący się do pH skóry w odcieniu 01 Beauti-Fall Red
 
 
 
 
* Krem do ust w odcieniu C01 Beauti-Fall Red
 
 
* Krem do ust w odcieniu C02 Keep Calm & Go For a Walk
 
 
 
Jak na razie nie używałam jeszcze ani jednego z tych produktów, więc nic Wam o nich nie powiem. Po prostu chciałam Wam pokazać tę kolekcję. Może akurat znajdziecie coś dla siebie ;)
 
Macie któryś z tych kosmetyków? Jak się Wam podoba ta limitka?
 
Do następnego,
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz