niedziela, 19 października 2014

Torebki i buty na jesień i zimę 2014/2015

 
 



Witajcie Kochane!
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was post z prezentacją moich butów i torebek, które ostatnio sobie zakupiłam na nadchodzący sezon. Zbiór nie jest duży i planuje go powiększyć, jeśli znajdę coś ciekawego ;)
 
 
 
Na chwilę obecną mam dwie duże torebki, które zakupiłam na allegro.
Jeśli będziecie zainteresowane, podeślę Wam linka do sprzedawcy.
A torebki prezentują się tak:
 
 
Pierwsza z nich jest koloru brązowego. Posiada dwie przegródki, które oddzielone są osobną przegrodą zamykaną na zamek. W środku jest również przegroda na telefon. Całość zamykana jest na zamek.
 
 
 
 
 
Druga z nich to typowy kuferek. W środku posiada jedną dużą przegrodę oraz dwie małe przegrody na telefon. Całość jest zamykana na zamek. Torebka jest koloru czarnego.
 
Torebki mam już około miesiąca i jestem z nich zadowolona. Bardzo dobrze się noszą. Obie posiadają dodatkowy długi pasek. Jednak ja wolę je nosić "do ręki". Wykonane są bardo dobrze i solidnie.
 
 
Teraz przejdę do butów.
Pierwszymi z nich są botki z Deichamanna. Wyglądają bardzo ładnie. Noga w nich prezentuje się rewelacyjnie. Ale miałam je dwa razy na nogach, bo niestety strasznie obdzierają kostkę. Nie wiem czy to wina źle skrojonych butów czy mojej kostki :P
 
 
Kolejne już botki ale na płaskim obcasie pochodzą z Evento. Chodzę w nich na co dzień do pracy i sprawdzają się u mnie rewelacyjnie. Są bardzo wygodne i ciepłe. A do tego ładnie się prezentują na nodze.
 
 
 
Ostatnimi już butami są kozaki, które kupiłam kilka dni temu na allegro. Póki co chodziłam w nich po mieszkaniu i wydają się wygodne mimo wysokiego obcasu. Ale to będę w stanie stwierdzić jak w nich trochę pochodzę.
 
 
 
 
A Wy macie już buty i torebki na ten sezon? Chętnie poczytam i zobaczę co macie w swoich szafach :)
A tym czasem uciekam i życzę miłej niedzieli :)
Do następnego, buziaki,
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz