środa, 19 listopada 2014

Zakupy ubraniowe z chińczyka

 
 

Witajcie Kochane!

 
 
Wracam po dłuższej przerwie i mam dla Was haul ubraniowy z chińczyka. Cen Wam nie podam bo niestety nie pamiętam.
Ale żeby nie przedłużać, przechodzę od razu do prezentacji ubrań ;)
 
 
 
 
 
Pierwszą rzeczą jest bluzka sweterkowa w kolorze szarym z białym przodem imitującym skórę.
Tył bluzki jest trochę dłuższy, dzięki czemu można ją nosić do legginsów :)
Rozmiar uniwersalny.
 
 
 
 
Kolejna bluzeczka jest bardzo podobna do pierwszej. Również ma dłuższy tył. Rękawy można podwinąć i zapiąć na guziczek. Bluzka ma piękny kobaltowy kolor. Rozmiar uniwersalny.
 
 
 
 
Kolejną rzeczą jest dość cienki sweter w kolorze beżowym. Obszycia imitują skórę. Sweter jest bardzo wygodny w noszeniu. Rozmiar uniwersalny.
 
 
 
 
Kupiłam również spodnie. Były dla mnie idealne, ale po jakimś czasie użytkowania naciągnęły się i są dla mnie teraz za duże :(  Rozmiar M
 
 
 
 
Od dłuższego czasu polowałam na spódnicę skórzaną aż w końcu upolowałam w chińczyku. Jestem z niej bardzo zadowolona. Jest oczywiście ze skóry ekologicznej. A jej rozmiar to M.
 
 
 
 
Kupiłam sobie również sukienkę z materiału imitującego dżins. Jest bardzo wygodna, posiada kieszonki. Rozmiar uniwersalny.
 
 
 
 
Kupiłam sobie również bluzę w kolorze różowym. Ostatnio stwierdziłam, że odkąd jejstem blondynką, pasuje mi ten kolor ;)
Bluza sięga mi po pupę więc często nosiłam ją do legginsów. Jest bardzo ciepła, w środku ma lekki kożuszek. Rozmiar L.
 
 
 
 
Nabyłam również zwykłą bluzkę. Tego w szafie nigdy za dużo :)
Rozmiar M.
 
 
 
Kolejna koszulka z tyłu posiada siateczkę a z przodu jest lekko pikowana.
Rozmiar M.
 
 
 
Skusiłam się również na narzutkę ze skóropodobnymi rękawami.
Rozmiar uniwersalny.
 
 
 
W związku z nadchodzącą zimą zdecydowałam się na zakup szalika. Jest bardzo mięciutki i świetnie się go nosi :)
 
 
Na dziś to tyle nowości ubraniowych.
A Wam udało się coś zakupić w ostatnim czasie? 
 
Ps. Jestem na Instagramie i zapraszam do obserwowania mnie  http://instagram.com/aggie_blondie
 
Miłego dnia i do następnego,
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz