niedziela, 23 listopada 2014

Mój Makijaż Dzienny



Witajcie Kochane!

 
 
 
 
 
Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem. Jest to pierwszy tego typu post na moim blogu wię myślę, że będziecie wyrozumiałe i nie będzie dużo negatywnych opinii na jego temat :)
 
 
Krok 1. Na umytą tarz nałożyłam krem do twarzy i pod oczy. A następnie nałożyłam bazę pod makijaż.
 

Krok 2. Aby przygotować usta pod makijaż nałożyłam ochronną pomadkę.

Krok 3. Na przygotowaną twarz nałożyłam podkład.

Krok 4. Potem nałożyłam pod oczy korektor oraz kamuflarz na niedoskonałości.

Krok 5. Następnie wszystko utrwaliłam matującym pudrem.

Krok 6. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam najjaśniejszy kolor z paletki Lovely.

Krok 7. W załamanie powieki nałożyłam ciemny matowy brąz z paletki Avon




Krok 8. Do nałożenia kreski użyłam czarnego cienia z paletki Lovely. Nałożyłam go na mokro.

Krok 9. Na dolną powiekę nałożyłam ten sam matowy brąz.

Krok 10. Rzęsy pomalowałam tuszem z Lovely Curling Pump Up, którego recenzja pojawiła się w ostatnim poście.

Krok 11. Na koniec pomalowałam usta pomadką z Rimmela.
 
 
 
 
 
Użyte kosmetyki:

 
* Kobo Baza pod makijaż
*Lirene City Matt 203 Jasny
* Rimmel Stay Matte 001 Transparent
* Catrice Camouflage Cream 010 Ivory
* Essence Stay Natural Concealer
* Lovely paletka cieni Nude Make Up Kit
* Catrice paletka cieni Absolute Nude
* Avon paletka cieni Mocha Latte
* Essence zestaw do brwi Hello Autumn  Walk in the Park
* Lovely Curling Pump Up Mascara
* Catrice Sun Glow Matt Bronzing Powder 010 Light Bronze
* Catrice Defininf Blush 030 Love & Peach
* Pomadka ochronna Lip Smacker Fanta Strawberry
* Essence Rozświetlacz Love Letters 01 Love Poem
* Rimmel Pomadka Lasting Finish by Kate 101 Rossetto
 
 
I jak Wam się podoba? Co myślicie, abym częściej dodawała posty z makijażami?
 
Miłego weekendu i do następnego,
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz