piątek, 28 listopada 2014

Haul kosmetyczny z października i listopada

 
 
Witajcie Kochane!
 
 
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać, co udało mi się zakupić w ostatnim czasie.
 
 



Do włosów zakupiłam dwa szampony.
Jednym z nich jest profesjonalny szampon do blond włosów, który zakupiłam u swojej fryzjerki. Cena to 20zł za 1itr.
 
 
 
 
Kolejny szampon jest z marki Syoss Restore. Jest on przeznaczony do włosów bardzo zniszczonych.
Ceny niestety nie pamiętam, ponieważ kupiłam go na promocji w Drogerii Natura.
 
 
 
 
Na promocji również kupiłam mój ulubiony puder matujący z Rimmela Stay Matte w kolorze 001 Transparent. Ceny też nie pamiętam.
 
 
 
 
Zapoznałam się z wieloma pozytywnymi opiniami na temat kamuflażu z Catrice i postanowiłam go wypróbować u siebie. Używałam go już kilka razy i póki co jestem z niego zadowolona, ale nic więcej nie mogę powiedzieć na jego temat, ponieważ za krótko go używam.
 
 
 
 
Ostatnio kupiłam sobie również dwa nowe zapachy, którymi jestem oczarowana i używam je bardzo często.
Pierwszym z nich jest Bright Crystal od Versace. Moja wersja to 30ml.
 
 
 
 
 
Drugim zapachem jest Ocean Sun od Gabrieli Sabatini. Pojemność to również 30ml.
 
 
 
 
 
W ostatnim czasie powiększył się mój zbiór pomadek. Z wszystkich jestem bardzo zadowolona. Rewelacyjnie się noszą. Ale więcej słów pojawi się o nich w następnych postach.
 
Pierwszą z nich jest pomadka Essence z serii Longlasting w odcieniu 13 Love Me
 
 
 
 
Kolejna pomadka pochodzi z Rimmela z serii Kate w odcieniu 101
 
 
 
 
Dwie następne pomadki również pochodzą z Rimmela.
Jedna z nich jest w kolorze 170 Alarm
 
 
 
 
A druga w odcieniu 214 Firecracker.
 
 
 
 
Ostatnim już produktem jest kremowa pomadka w kredce z Bell Creamy & Shiny w odcieniu 05.
 
 
 
 
U mnie to na razie tyle nowości. A Wam co się udało ostatnio zakupić? Miałyście któryś z tych produktów? Jak się u Was sprawdziły?
 
Zapraszam Was na mojego Instagrama  http://instagram.com/aggie_blondie
 
Do następnego,
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz