niedziela, 5 października 2014

Zakupy kosmetyczne z września

 
 

Witajcie Dziewczyny!

 

 
 
 
 
We wrześniu kupiłam kilka produktów kosmetycznych, które dzisiaj chciałabym Wam pokazać.
 
 
Kupiłam 3 różne farby do włosów. Pierwszą z nich jest Garnier Olia w odcieniu 10.1 Bardzo Jasny Blond.
 
 
Kolejnymi farbami są Loreal Prodigy 5 w odcieniu 20.21 Porcelana
 
 
Ostatnie juz farby to marka Syoss upolowane w Biedronce. Ich odcień to 10-5 Blond Los Angeles
 
 
Do włosów kupiłam również dwie odżywki z Isany.
 
 
 
 
Ostatnią rzeczą do włosów jest płukanka fioletowa z Delii. Do tej pory używałam z Joanny ale postanowiłam wypróbować nowej.
 
 
 
 
Będąc w Super Pharm kupiłam nowość z Rimmela. A mowa t o tuszu Wonder' Full z olejem arganowym
 
 
 
Kupiłam również w Super Pharm słynny cień z Maybelline Color Tattoo w odcieniu 40 Permanent Taupe. Jest on dla mnie idealnym odcieniem do brwi, więc zakup jak najbardziej trafiony :)
 

 
 Będąc na zakupach w realu pokusiłam się na płyn do kąpieli z Luksji o zapachu Blueberry Muffin....
 
 
.... a także żel do mycia twarzy z Perfecty z mikrogranulkami do cery tłustej i mieszanej.
 
 
Ostatnią rzeczą jaką chciałabym Wam dzisiaj pokazać to prezent jaki otrzymałam przy zakupach w chińczyku (post o tym, co upolowałam w chończyku pojawi się niedługo). A mowa tu o podróbkach perfum Versace Bright Crystal. Zapach jest bardzo podobny i nawet dość długo się utrzymuje.
 
 
 
Na dzisiaj to tyle moich zakupów. Miałyście coś z tych nowości? A co udało się Wam upolować we wrześniu?
 
Do następnego,
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz