sobota, 21 grudnia 2013

Świąteczny tag


Hej Kochane!


Dzisiaj przygotowałam dla Was świąteczny tag, który wypatrzyłam u kilku blogowiczek.
Tag zawiera 10 pytań więc nie przedłużając przechodzę do nich.



 
1. Ulubiony świateczny film?
Lubię "Kevin sam w domu" , "Kevin sam w Nowym Yorku" i inne komedie, które puszczają w telewizji w czasie świąt.
 
2. Ulubiony świąteczny kolor?
W tym okresie bardzo lubię złoty, srebrny i bordowy.

 
3. Ubierasz się odświętnie, czy spędzasz święta w piżamie?
Zdecydowanie ubiera się odświętnie.
 
4. Jeśli w tym roku miałabyś dać prezent tylko jednej osobie, kto by to był?
To byłby trudny wybór ale wybrałabym Mojego M.
 
5. Otwierasz prezenty w wigilię czy świąteczny poranek?
Zawsze otwieramy prezenty w Wigilię po kolacji.
 
6. Czy kiedykolwiek zrobiłas domek z piernika?
Nie, nigdy nie zrobiłam domu z piernika.
 
7. Co lubisz robić w czasie przerwy światecznej?
Najbardziej lubię spędzać ten czas ze swoimi bliskimi, z rodziną Mojego M oraz znajomymi.
 
8. Jakieś świąteczne życzenia?
Mam kilka świątecznych życzeń ale może zostawię je dla siebie.
 
9. Ulubiony bożonarodzeniowy zapach?
Boże Narodzenie kojarzy mi się przede wszystkim z zapachem pomarańczy, cynamonu, piernika.
 
10. Ulubione świąteczne jedzenie?
Uwielbiam uszka z barszczem, pierogi z suszonymi śliwami, makowca.


Zapraszam oczywiście wszystkich do odpowiedzenia na powyższy tag.
Ja tym czasem uciekam do ostatnich przygotowań na święta.
A Wam jak idą przygotowania i porządki przedświąteczne?

Do następnego, buziaki,
Aga:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz