piątek, 11 kwietnia 2014

Lirene Glam & Matt- Recenzja

 
 
Hejka Kochane!
 
 
Co u Was ciekawego? Ja właśnie poduczam się z niemieckiego, bo coraz bliżej do mojego wyjazdu. Trochę sie nim stresuję ale i też się cieszę z tego powodu. Ale nie o tym chciałam dziś Wam napisać.
W ulubieńcach marca 2014 przedstawiłam Wam mój ulubiony ostatnimi czasy podkład Lirene Glam & Matt. Post o ulubieńcach TUTAJ .
 
 
 
 
Opis producenta: Duo Effect - fluid o podwójnym działaniu. Matuje dzięki systemowi pigmentów nowej generacji, które rozpraszają i odbijają światło od powierzchni skóry. Rozświetla sprawiając, że cera wygląda świeżo i promiennie, bez efektu błyszczenia.
Spektakularne rezultaty - nieskazitelna twarz w każdym świetle.

 
 
Skład:

 
Cena: 40zł
 
Pojemność: 30ml
 
Moja opinia: Swój podkład kupiłam w kolorze najjaśniejszym, czyli 01 Jasny.
Myślałam, że będzie to idealny odcień dla mnie, ale jest trochę za ciemny na chwilę obecną. Mam jednak nadzieję, że jak się opalę będzie idealny.
Ponadto podkład się utlenia, co sprawia, że dodatkowo ciemnieje na twarzy. Ale z tym też umiem sobie poradzić.
 
 
Konsystencje ma taką idealną. Nie jest gęsty ale też nie jest wodnisty jak np Affinimat z Maybelline.
Krycie ma średnie, dzięki czemu nie tworzy efektu maski. Podkład zakrywa mi wszystkie zaczerwienienia i ładnie wyrównuje koloryt cery.
Dodam, że fluid bardzo ładnie a zarazem delikatnie pachnie.
Kosmetyk ładnie rozświetla cerę. Sprawia, że wygląda ona na wypoczętą a jednocześnie lekko matuje. Mat ten jest jednak delikatny i subtelny.
Podkład jest dość trwały, nie ściera się. Jednak efekt matu po 3 godzinach znika i cera zaczyna się błyszczeć. Wtedy nie pozostaje nic innego jak przypudrować twarz. U mnie najgorzej świeci się strefa T. Ale mam cerę mieszaną, więc mnie to nie dziwi. Mało który podkład sobie z nią radzi.
Co do opakowania bardzo mi się podoba. Szklana buteleczka z czerwoną nakretką wygląda ekskluzywnie i bardzo ładnie. Podkład zawiera również pompkę, która dozuje odpowiednią ilość produktu.

 
 
Podsumowując z podkładu jestem zadowolona. Ma swoje zalety ale i wad też się dopatrzyłam.
Plusy:
* ładnie się rozprowadza po twarzy
* nie tworzy efektu maski i nie pozostawia smug
* delikatnie pachnie, jednak po nałożeniu zapach jest niewuczuwalny
*rozświetla i sprawia, że skóra wygląda świeżo
* delikatnie matuje na pewien czas
 
Minusy:
* na chwilę obecną odcień jest trochę za ciemny
* szybko się utlenia
* efekt matu znika w dość szybkim czasie
 
 
 
 Miałyście może ten podkład? Jakie macie z nim doświadczenia? Chętnie poczytam.
A jaki jest Wasz ulubiony fluid i jaki polecacie mi przetestować?
 
Miłego popołudnia.
Do następnego,
Aga
 
 
 
 Przypominam Was o trwającym konkursie
 
 
 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz