środa, 23 kwietnia 2014

Wyniki konkursu + mała organizacja

 

Witajcie Kochane!

 
 
Co u Was? Jak minęły Wam święta?
Mi bardzo dobrze ale i niestety bardzo szybko.
Niestety czas już powrócić do rzeczywistości. Dlatego dziś przychodzę do Was z nowym postem. Trochę organizacyjnym ale też z wynikami konkursu.
 
Najpierw jednak trochę organizacji.
 
W następnym tygodniu wyjeżdżam do pracy za granicę, ale nie będę brać ze sobą laptopa.
W związku z tym zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga ale jednak stwierdziłam, że tego nie zrobię.
Dlatego przygotowałam dla Was kilka postów, które będą się pojawiać w miarę regularnie.
Jeszcze nie wiem jak często ale na pewno będą recenzje różnych kosmetyków, które używam od dłuższego czasu.
Na czas mojej nieobecności administratorem bloga będzie Mój M.
Po powrocie przejmę stery i może pojawią się jakieś notki z pobytu w Niemczech, jeśli będziecie chcieć.
 
Ze zmian to by było na tyle.
 
Teraz czas na wyniki konkursu, które miały się pokazać wcześniej, za co przepraszam. Ale jakoś nie mogłam się zebrać po Świętach :)
 
 
Zwycięzcą konkursu jest:
 


 
 
Gratuluję i czekam na maila od Ciebie :)
 
 
A i miałabym prośbę do Was. Chciałabym abyście mi poleciły kosmetyki, które się u Was sprawdziły i które mogłabym kupić w Niemczech. Będę Wam wdzięczna :)
 
A tymczasem uciekam i do następnego,
Aga:*
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz