sobota, 26 kwietnia 2014

TAG Wolałabyś?

 
 

Witajcie Kochane!

 
 
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem. Dawo nie było u mnie takiej notki więć pora to nadrobić.
Do odpowiedzenia na ten TAG zapraszam wszystkich chętnych :)
 
 
1. Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami, ale bez makijażu?
Zdecydowanie wolałabym wyjść z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu. Moje włosy nie są tragiczne i nawet nie wyglądają źle gdy nic z nimi nie zrobię. Natomiast bez makijażu nie wyobrażam sobie wyjścia z domu.
 
2. Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi czy żeby wypadły Ci rzęsy?
 
Trudne pytanie ale chyba wolałabym, aby zgolono mi brwi. Gdyby wypadły mi rzęsy nic bym nie mogła zrobić i wyglądałabym okropnie. Natomiast brwi z pewnościąby odrosły a w między czasie moglabym je rysować.
 
3. Wolałabyś robić do końca życia zakupy w MAC czy Sephorze?
Hmm nie mam porównania, ponieważ nigdy jeszcze nie robiłam tam zakupów. Jeśli jednak miałabym wybierać, wybrałabym MAC. Dużo słyszałam i czytałam opinii na temat produktów MAC i są one zdecydowanie pozytywne.

4. Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?
 
Wybrałabym raczej trwałą ondulację, ponieważ zawsze z tymi włosami mogłabym coś zrobić. Natomiast z makijażem permanentnym nic się nie da zrobić. Nigdy nie zdecydowałabym się na taki krok.
 
5. Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Ciężko wybrać ale wolałabym chyba efekt ruskiej lali niż źle nałożony podkład.
 
6. Wolałabyś nosić na co dzień spodnie MC Hammera czy obcisłe szorty kolarskie
 
Zdecydowanie spodnie MC Hammera. Na codzień stawiam na wygodę, a te spodnie by mi ją dały.
 
7. Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?
 
Wolałabym dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć. Wydaje mi się, że taką opaleniznę można byłoby zakryć odpowiednimi kosmetykami.
 
8. Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

Na szczęście moja fryzjerka jest bardzo dobra i nie grozi mi ani jedno ani drugie. Natomiast jesli mam wybierać, to zdecydowanie zły kolor włosów. Zawsze można go zmienić a ze źle obciętymi włosami niestety nie da się nic specjalnego zrobić.
9. Wolałabyś zostać pozbawiona na zawsze dostępu do youtube czy twitter'a?
Mam konto na twitterze ale nie jest to dla mnie coś, bez czego nie mogłabym żyć. Natomiast youtube to coś zdecydowanie mojego. Jeśli straciłabym do niego dostęp to nie wiem co bym zrobiła.
 
10. Wolałabyś zrezygnować z używania pędzli czy mascary?
Wolałabym zrezygnować z pędzli. Moje rzesy są bardzo krótkie i nie wyobrażam sobie wyjść bez ich pomalowania. Natomiast pędzle nie są dla mnie must have. Często wykonuję makijaż bez ich użycia, za pomocą dłoni.
 
 
 
To juz było ostatnie pytanie w dzisiejszym TAGu. Jeśli jeszcze nie odpowiedziałyście na niego, serdecznie zapraszam do zabawy wszyskie chętne osoby.
 
 
Na koniec zostawiłam krótką informację dla Was.
Począwszy od dnia dzisiejszego, posty będą pojawiać się automatycznie. Niestety nie wiem jeszcze kiedy dokładnie pojadę ale teraz mam bardzo mało czasu. Ostatnio przygotowuję się do wyjazdu, robię ostatnie zakupy, załatwiam wszystkie niezbędne sprawy. A wczoraj jeszcze byłam w szpitalu ale na szczęście mnie nie zostawili i wyszłam do domu. Jest już lepiej i mam nadzieję, że dam radę jechać i nic mi nie będzie.
 
Do następnego,
Aga:*
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz