wtorek, 29 kwietnia 2014

Marion- zabieg laminowania

 

 

Hejka Kochane!

 

 
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka zdań o zabiegu laminowania włosów.

 
 
Produkt kupiłam w Drogerii Natura za 2,99zł. Jego pojemność to 2x10ml. Moje włosy są krótkie więc saszetki wystarczają mi na dwie aplikacje.
 
Opis:

 
 
Skład:
 
 
 Sposób użycia:

 
 
Moja opinia:

Aplikacja kosmetyku jest bardzo prosta. Jedną saszetkę nakładamy na lekko osuszone włosy. Na to nakładamy czepek, który jest dołączony do produktu. Pozostawiamy kosmetyk na 10-15 minut.
Ja pozostawiam na 15minut.
Po tym czasie trzeba dokładnie zmyć i wysuszyć włosy. Producent proponuje aby dodatkowo użyć prostownicy.
Konsystencja jest bardz gęsta, kolor biały. Zapach kosmetyku jest bardzo ładny, utrzymuję się na włosach bardzo długo.
Zapach produktu i jego konsystencja bardzo mi odpowiadają. Jednak po wykonaniu zabiegu, nie widzę żadnych rezultatów. Włosy się puszą i nadal kręcą. Fakt, włosy były miękkie i lśniące, ale niestety ani trochę się nie wyprostowały. Dopiero prostownica dała sobie z nimi radę.
Od czasu do czasu może będę stosować zabieg, aby mieć włosy błyszczące i miękkie. Natomiast jeśli będę chciała wyprostować, użyję prostownicy.






A Wy miałyście ten produkt? Jak się Wam sprawdził?
Co o nim myślicie?

Kochane, dzisiaj wyjeżdżam o 14 z Nowego Sącza. Trzymajcie za mnie kciuki.
Napisze jak tylko wrócę

Do następnego,
Aga:*



 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz