sobota, 16 sierpnia 2014

Eveline Kojący Balsam-Kompres po depilacji. Recenzja.

 
 

 

Witajcie!

 
 
Dzisiaj przyszedł czas na zrecenzowanie kolejnego kosmetyku, który otrzymałam od firmy Eveline.
A jest nim Kojący Balsam-Kompres po depilacji.
 
 

 
 
OD PRODUCENTA:
 
Balsam-Kompres po depilacji 9w1 intensywnie odżywia skórę po depilacji i chroni jej naturalną równowagę. Zawiera unikalny kompleks najcenniejszych składników regenerujących, nawilżających i wygładzających skórę: olejek arganowy, proteiny jedwabiu, ekstrakt z liści oliwki, kwas hialuronowy, mocznik, glukozę, kompleks witamin A+E+F, D-Panthelon i allantoinę.
Wyjątkowe połączenie składników aktywnych zapewnia skórze idealną pielęgnację i regenerację. Balsam łatwo się wchłania i natychmiast przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość.
Regularne stosowanie balsamu spowalnia odrastanie niechcianych włosków, co znacznie wydłuża czas między kolejnymi zabiegami depilacji.



 
 
BŁYSKAWICZNE DZIAŁANIE:
 
1. Nadaje efekt aksamitnie gładkiej skóry.
2. Koi i łagodzi podrażnienia.
3. Skutecznie wygładza.
4. Zapewnia ultranawilżenie do 24H.
5. Zmiękcza i uelastycznia naskórek.
6. Aktywnie regeneruje.
7. Chroni skórę przed starzeniem się.
8. Zatrzymuje wodę w komórkach.
9. Przywraca zdrowy koloryt.
 
 
 MOJA OPINIA:

Zacznijmy od tego, że zazwyczaj golę nogi maszynką. W związku z tym często pojawiają się podrażnienia. Wcześniej używałam różnych balsamów. Odkąd otrzymałam paczkę od Eveline, stosuję ten balsam i sprawdził się u mnie bardzo dobrze.
Przede wszystkim faktycznie łagodzi podrażnienia po goleniu. Ma konsystencję dość gęstą dlatego dobrze się rozprowadza i wchłania się bardzo szybko.
Jest bardzo wydajny, więc opakowanie wystarczy nam na jakiś czas.
Kosmetyk dodatkowo pięknie pachnie a zapach utrzymuje się dosyć długo. Skóra po aplikacji wygląda o wiele lepiej. Sprawia wrażenie mocno nawilżonej i ujędrnionej.
Minusów nie zauważyłam. No może poza jednym, ale to tylko moja fanaberia.
O wiele lepiej by się używało balsamu gdyby miał pompkę.
A Wy miałyście ten balsam? Co o nim myślicie?





 
 
 
 
 
 
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz