niedziela, 3 sierpnia 2014

Nowości kosmetyczne Lipiec 2014

 
 
Witajcie!
 
 
Dzisiaj przygotowałam dla Was nowości kosmetyczne, kótre udało mi się zakupić w ostatnim miesiącu.
 
 
 



Wykończyłam wszystkie maseczki, więc musiałam nadrobić zapas. Moimi ulubionymi są maseczki z Ziai i jestem im wierna. Są dość tanie a bardzo dobre.
 

*Ziaja Maska Nawilżająca z glinką zieloną
*Ziaja Maska Regenerująca z glinką brązową
*Ziaja Maska Anty-Stres z glinką żółtą
*Ziaja Maska Oczyszczająca z glinką szarą
 
Kolejnymi produktami w saszetkach jest zabieg Mikrodermabrazji z Mariona. Kilka miesięcy temu kupiłam na próbę i bardzo się z tym produktem polubiłam więc postanowiłam jeszcze dokupić
3 sztuki.
 
*Marion  Profesjonalna Mikrodermabrazja Intensywnie Złuszczająca Cera Tłusta i Mieszana
 
Postanowiłam również wypróbować inne maseczki do twarzy. Padło na firmę Marion. Jeszcze ich nie używałam ale na pewno pojawi się o nich notka jak je przetestuję.
 
*Marion Maseczka Oczyszczająca x2 ekstrakt z ananasa i brzoskwini
*Marion Maseczka Wygładzająca ekstrakt z moreli i wiśni
 
 
Ostatnimi już produktami w saszetkach są również kosmetyki z Mariona
 
* Marion Regenerujący peeling i pielęgnacyjna maska parafinowa dla dłoni
*Marion Hydrożelowe płatki pod oczy
 
 
Kolejnym kosmetykiem jaki kupiłam jest balsam do ciała z Lirene Golden Charm ze złotymi drobinkami. Miałam go już kilka razy na ciele i wygląda on świetnie ale więcej słów opowiem po dłuższym stosowaniu.
 
 
 
Do ciała kupiłam również znany już wszystkim samoopalacz w sprayu z Rossmanna firmy Sun Ozon.
Póki co jestem z niego zadowolona. Nadaje ładną naturalną opaleniznę i nie tworzy smug.
 
 
 
Postanowiłam również wypróbować żel pod prysznic z Isany o zapachu Alpen Glück
 
 
 
O kolejnym produkcie słyszałam dużo pozytywnych opinii więc postanowiłam go zakupić. Akurat wtedy był na promocji, ale niestety nie pamiętam ile kosztował. A jest nim Płyn Micelarny z Garniera
 
 
 
Jeśli czytacie mojego bloga, wiecie, że rozjaśniłam włosy. Od tego momentu postanowiłam bardziej o nie dbać. Dlatego ostatnie nowości to kosmetyki do włosów. Trochę się ich nazbierało ale wszystkie używam według rozpiski.
 
Przede wszystkim kupiłam sobie zestaw do włosów blond z Joanny. Jest to seria Ultra Color, w skład której wchodzi szampon, odżywka i płukanka.
 
 
 
Z firmy Loton zakupiłam trzy produkty. Pierwszym z nich jest maska odbudowująca z ceramidami do włosów rozjaśnianych.
 
 
Kolejnym kosmetykiem jest Odżywka z olejkiem arganowym bez spłukiwania.
 
 
Do olejowania włosów zakupiłam olej kokosowy również z firmy Loton.
 
 
Z Mariona kupiłam również Kurację z Olejkiem Argnowym.
 
 
Ostatnim produktem jest Intensywnie Regenerująca Maseczka z Biovaxu z naturalnymi olejami.
 
 
 
W tym miesiącu trochę przybyło mi kosmetyków. Jak widzicie postawiłam na przetestowanie kosmetyków Mariona oraz na pielęgnację włosów.
Na pewno pojawią się recenzje wszystkich kosmetyków po dłuższym przetestowaniu.
 
A Wam co udało się w ostatnim czasie zakupić?
 
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz