wtorek, 29 października 2013

Sobotni strój dnia Mięta+koral :)

 
 

 

Hejka Kochane!

 
 
W ostatnim poście wspomniałam Wam, że byłam na otwarciu Galerii Trzy Korony w Nowym Sączu i dzisiaj przychodzę do Was ze outfitem z tego dnia.
Zdecydowałam się na bardzo wygodny strój, ponieważ wiedziałam, że będę dużo chodzić :)
 
 
 

 

 

 

 

 
 
 
Na sobie mam:
Okulary- Pepco
Koszulka- nn
Marynarka- Allegro
Spodnie- Allegro
Buty- Allegro
Torebka- zwykły butik
 
 
Makijaż:
Podkład Lirene City Matt 203 Jasny
Puder Rimmel Stay Matte 001 Transparent
Cień Ingrid jasny perłowy na całą powiekę
Cień brązowy perłowy nn w załamanie powieki 
Tusz Essence maximum length
Essence puder do rzęs
Avon pomadka Sunset
 

 
 
A jako bonus dodam występ nowosądeckiej gwiazdy Wojtka z Rytra
 
 
 
 
 
Co myślicie o tym stroju? Napiszcie swoje opinie, chętnie poczytam :)
Do następnego, buziaki,
Aga:*
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz