piątek, 18 października 2013

Weekendowe nowości kosmetyczne

 
 
 

Hejka Kochane!

 
 
 
 
 
Dzisiaj krótki post, w którym chciałabym Wam pokazać co udało mi się upolować w ostatni weekend :)
 
 
W sobotę byłam na zakupach spożywczych ale musiałam odwiedzić Naturę. Widziałam gazetkę promocyjną i postanowiłam przetestować nowość Maybelline. A mianowicie chodzi o podkład Affinimat. Został on stworzony dla matowego efektu. Ma SPF17.
Na razie nic nie mogę powiedzieć o nim, ponieważ tylko dwa razy go użyłam więc nie mam wyrobionego jeszcze zdania na jego temat. Mój odcień to 02 Light Porcelain.
Cena to 18.99zł za 30ml (na promocji)
 



Będąc na zakupach w Biedronce kupiłam trzy rzeczy z promocji.
Pierwszą z nich jest wszystkim znany płyn micelarny BeBeauty.
Jest jeszcze na promocji 400ml za 7.99zł

 

Kolejne dwie rzeczy to pomadka o smaku Coca Coli i błyszczyk o smaku Sprite.
Na promocji kosztowały po 6.99zł.


 



Na razie to tyle z moich zakupów kosmetycznych.
A Wam co udało się kupić w ostatnim czasie?
Skusiłyście się na promocje w Biedronce? :)

Buziaki,
Aga:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz